Το V12 Cygnet δεν πρόκειται ποτέ να βγει στη παραγωγή, αλλά πριν από 9 χρόνια, η Brabus σκέφτηκε να βάλει έναν V6 κινητήρα στο Smart Roadster, ώστε να γιορτάσει τα 100στα γενέθλια του Solituderennen.

Το αυτοκίνητο ονομάστηκε Smart Brabus Roadster V6 Biturbo και φορούσε ένα 1.398 κ.εκ V6 biturbo κινητήρα απόδοσης 218 ίππων με 220 Nm ροπής. Ο κινητήρας στην ουσία ήταν η ένωση δύο τρικύλινδρων 698 κ.εκ κινητήρων του Smart με το αυτοκίνητο να ζυγίζει μόλις 839 κιλά. Είχε ίδια αναλογία κιλών/ίππο με μια Porsche 911 Carrera 4S κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και έχοντας τελική ταχύτητα 219 χλμ/ώρα.

Δεδομένου του γεγονότος ότι ο twin-turbo V6 κινητήρα καταλάμβανε σχεδόν όλο το πίσω μέρος, το ρεζερβουάρ καυσίμου άλλαξε θέση και έτσι μεταφέρθηκε στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, καταργώντας τον μικρό πορτμπαγκάζ, αλλά σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ποιος νοιάστηκε;

Η ανάρτηση του βελτιώθηκε με την κίνηση να μεταφέρεται ασφαλώς και μόνο στον πίσω άξονα. Φορά ζάντες 17″ με ελαστικά 205/40 μπροστά και 225/35 πίσω και στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες/Alcantara επενδύσεις σε κόκκινο και μαύρο χρώμα και κόκκινα διακοσμητικά.

Η Brabus κατασκεύασε συνολικά 10 αυτοκίνητα, αλλά δεν πούλησε ούτε ένα, αφού αυτά δεν ήταν ποτέ διαθέσιμα προς πώληση. Φυσικά και δεν επιτρέπεται να κινηθούν σε δημόσιο δρόμο με την Brabus και την Mercedes να τα χρησιμοποιούν μόνο σε ειδικές εκδηλώσεις.