Το 2012 ήταν άλλη μια χαμένη χρονιά (και) για τη Mercedes AMG. Ύστερα από ένα καλό ξεκίνημα και μία νίκη στην Κίνα, η γερμανική ομάδα έμεινε πίσω από τον ανταγωνισμό, και το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει στην 5η θέση, έχοντας συγκεντρώσει 142 βαθμούς, 161 βαθμούς πίσω από την τέταρτη Lotus.

Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz, Norbert Haug, η δραματική μείωση της ανταγωνιστικότητας οφείλεται στις εξατμίσεις Coanda, αλλά και η αλλαγές στην αεροδυναμική σήραγγα, συγκεκριμένα στην κλίμακα του μοντέλου που χρησιμοποιείται για τις μετρήσεις.

Νομίζω ότι οι ομάδας έδειξε πέρυσι ότι, μέσα στον χειμώνα, κατασκευάσαμε ένα αρκετά καλό μονοθέσιο, αλλά, σίγουρα, μέχρι τα μέσα της σεζόν, στον αγώνα ανάπτυξης, δεν ήμασταν αρκετά καλοί, και, εκ των υστέρων, θα έπρεπε να είχαμε αρχίσει πολύ νωρίτερα με τις εξατμίσεις Coanda, διότι σου δίνουν ένα πλεονέκτημα, αν καταφέρεις αν τις διαχειριστείς σωστά.

Ίσως, στην περίπτωσή μας, υποφέραμε λίγο και στο θέμα των ελαστικών, τα οποία ζεσταινόταν πάρα πολύ και πιθανόν δεν είχαμε αρκετή κάθετη δύναμη. Στη συνέχεια, εκτός από το Coanda, είχαμε κι άλλα προβλήματα. Έτσι, δεν χειριστήκαμε τα θέματα με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό δεν είναι δικαιολογία, αλλά εξήγηση.

Η αλλαγή από 50% σε 60% στο μοντέλο της αεροδυναμικής σήραγγας, το οποίος είναι απολύτως αυτό που πρέπει να κάνεις, σου κοστίζει σε χρόνο 6 με 8 εβδομάδες στην αεροδυναμική σήραγγα, η οποία δεν μπορεί να λειτουργεί συνεχώς. Αυτό δε μας βοήθησε, αλλά πρέπει να το κάνει, γιατί, αν δεν το κάνεις, θα υποφέρεις.

Άλλη μια ομάδα (μαζί με τη Ferrari) που θα πρέπει να δείξει ένα διαφορετικό πρόσωπο το 2013. Οι Γερμανοί γνωρίζουν ότι θα πρέπει να κρατήσουν τον Lewis Hamilton μ’ ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, καθώς ο Βρετανός θέλει να κατακτήσει νίκες και πρωταθλήματα. Συνεπώς, οι μηχανικοί της Mercedes AMG έχουν πολλή δουλειά για το 2013.

[Πηγή: ESPN F1]