Μπορεί στα μάτια των Αμερικάνων το Fiat 500 Abarth να μην είναι αυτό που έχουν συνηθίσει για sport αυτοκίνητο, όπως επίσης ούτε το μέγεθος του, να το βρίσκουν λίγο υπερτιμημένο και να κατασκευάζεται στο Μεξικό αλλά δε παύει να έχει κάνει sold out μέχρι στιγμής.
Κάποιος λόγος θα υπάρχει! Το όνομα αυτού Catrinel Menghia. Το εκ Ρουμανίας ορμώμενο μοντέλο που κάνει καριέρα στην Ιταλία έχει αφήσει στα σημάδια του στη φαντασία των Αμερικάνων αγοραστών βλέποντας τη διαφήμιση στο περσινό Super Bowl. H συγκεκριμένη διαφήμιση, με τίτλο “Seduction” (Αποπλάνηση), την έχουν δει περίπου 10 εκατομμύρια χρήστες στο YouTube και ψηφίστηκε ως “Η καλύτερη τηλεοπτική διαφήμιση” κατά τη διάρκεια του ειδικού ετήσιου event, D Show, που κρίνει και βραβεύει την δημιουργικότητα και πραγματοποιήθηκε στις 28 Νοεμβρίου στο Detroit.
Ο επικεφαλής marketing του FIAT Brand Worldwide, του Chrysler Group LLC και Fiat Group Automobiles, Olivier Francois δήλωσε:
Είναι υπέροχο να βλέπουμε ένα βίντεο που δημιουργήθηκε με ελάχιστο προϋπολογισμό και δεν προοριζόταν να προβληθεί στην τηλεόραση, να λαμβάνει αυτή τη τιμητική βράβευση. Το video αρχικά ξεκίνησε για να υποστηρίζει μια ομιλία αλλά στη συνέχεια έγινε viral στο διαδίκτυο. Οι αντιπρόσωποί μας στην Αμερική το είδαν, το αγάπησαν και ήθελαν να το δουν στη τηλεόραση. Αυτή είναι μια επιτυχημένη ιστορία για το πώς ένα βίντεο αυτοκινήτου έγινε εμπορική επιτυχία επιπέδου Super Bowl και συνεχίζει να αναπτύσσει τους φαν του και να κερδίζει βραβεία.
Δες την ξανά για να θυμηθείς το μεγαλείο…του διαφημιστικού τμήματος της FIAT!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cpi2IAec9Ho
[Πηγή: FIAT]
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
Fiat 500 Abarth ‘Seduction’ Advertisement Named ‘Best TV Commercial’ at the 2012 D Show
The FIAT brand stands for discovery through passionate self-expression. It encourages people to be in charge of their lives, live confidently and celebrate the smallest of things with infectious excitement. That philosophy is embodied by the North American introduction of the iconic Fiat 500 or Cinquecento – a small car that lives big. Italian at heart and rooted in a rich heritage, the 500 is synonymous with modern simple design blending form, function and a pride of ownership that is genuine.Reminiscent of the original Cinquecento, the new Fiat 500 and Fiat 500c (Cabrio) build on the vehicle’s global popularity. Since its initial launch in 2007, more than 800,000 Fiat 500 vehicles have been sold in more than 80 countries around the world. The model’s unquestionable popularity is the result of the Fiat 500’s great ability to deliver unmatched personalization options with advanced solutions in terms of quality, engine and passenger comfort. In addition to success on the sales front, the Fiat 500 has earned more than 80 international awards, including being named the 2008 European Car of the Year, 2009 World Car Design of the Year and Best New Engine of 2010 (Fiat MultiAir Turbo). In the U.S. the 2012 Fiat 500 was named “Best Buy” in the subcompact category by Consumers Digest and was deemed a “Top Safety Pick” by the influential Insurance Institute for Highway Safety (IIHS).The FIAT brand portfolio in North America continues to expand with the arrival of the high-performance Fiat 500 Abarth, a full-electric version of the Fiat 500 and the launch in 2013 of the Fiat 500L, an new five-passenger model that will expand Fiat’s brand style and efficiency into the growing B-segment.
[/learn_more]