renault clio rs

Η Βελγική αντιπροσωπεία της Renault είναι η πρώτη που ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Clio RS και έτσι παίρνουμε μια πρώτη γεύση με το που θα κυμαίνονται οι τιμές του και στην Ελλάδα.

Στο Βέλγιο ξεκινά από τις 24.950 ευρώ με το πακέτο Pack Cup να κοστίζει 450 ευρώ και να διαθέτει χαμηλότερες αναρτήσεις κατά 10 mm και ζάντες 18″. Σε ότι αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας R-link, αυτό κοστίζει επιπλέον 590 ευρώ. Είναι διαθέσιμο σε 5 χρώματα (Sirius Yellow, Red Flame, Platinum Grey / Deep Black και Glacier White) και στο βασικό εξοπλισμό διαθέτει ζάντες 17″ και υφασμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές. Στον επιπλέον υπάρχουν ζάντες 18″ καθώς και λευκά/γκρι δερμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές.

Η παραγωγή του έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Alpine στο Διέππη. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον περασμένου Σεπτεμβρίου με τα πρώτα 134 αυτοκίνητα που να βγαίνουν αρχικά στη παραγωγή, να είναι αυτά που θα χρησιμοποιηθούν για test drives. Η πλήρη παραγωγή θα ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο και καθημερινά θα κατασκευάζονται 25 αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει εμπορική πορεία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους χωρίς ακόμη να έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του.

Το Clio RS κάτω από το καπό του φορά έναν turbo 1.600 κ.εκ ο οποίος αποδίδει 200 άλογα στις 6.000 σ..α.λ. με 234 Nm ροπής, 26 Nm περισσότερα από τον 2,0-λιτρο ατμοσφαιρικό, και είναι πλήρως διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ., αρκετά χαμηλότερα από τις 5.400 σ.α.λ. του προηγούμενου μοντέλου.

Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο, που η Renault το ονομάζει EDC (Efficient Dual Clutch), που μπορείς να το χειριστείς είτε με paddles πίσω από το τιμόνι είτε με την τελείως αυτόματη λειτουργία. Όταν βρίσκεται στη λειτουργία Race, οι αλλαγές των ταχυτήτων, γίνονται το αστραπιαίο νούμερο των 150 milliseconds. Υπάρχουν επίσης οι επιλογές Normal και Sport που επιλέγονται μέσω ενός κουμπιού που γράφει RS, και οι αλλαγές έχουν να κάνουν με τη χαρτογράφηση του κινητήρα, την αίσθηση του τιμονιού αλλά και την απόκριση του γκαζιού.