H GM σκέφτεται να δείχνει διαφημίσεις μέσω των infotainment systems

Σχετικά άρθρα

gm-mylink

Ο πρόεδρος της General Motors, Dan Akerson, αποκάλυψε ότι το δίκτυο 4G LTE, το οποίο θα τοποθετηθεί στα MY2014 αυτοκίνητα της Chevrolet, Cadillac, GMC και Buick θα μπορούσε να τους δώσει τη δυνατότητα να αρχίσουν να πωλούν διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων.

Μπορεί η δυνατότητα σύνδεσης στο Internet των αυτοκινήτων της να έρθει από το 2014, αυτό όμως δεν σταματάει τον Akerson να δηλώνει ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να εγκαινιάσει μια εντελώς νέα μορφή εσόδων.

Ο Akerson φαίνεται να είναι ένθερμος υποστηρικτής αυτής της ιδέες, αλλά είναι πολύ πιθανόν να προκαλέσει οξεία κριτική από τους καταναλωτές που δεν θέλουν ενοχλητικές διαφημίσεις στο αυτοκίνητο τους. Ωστόσο, παραμένει ασαφές εάν οι καταναλωτές θα μπορούσαν να κερδίσουν κάτι, όπως φθηνότερες υπηρεσίες ή δωρεάν ενημερώσεις, σε αντάλλαγμα της προβολής διαφημίσεων.

[Πηγή: Automotive News]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...

Η GM φεύγει από τα εμβληματικά της κεντρικά γραφεία

Από το 1996 η GM έχει τα κεντρικά της γραφεία στο Renaissance Centre, στο ψηλότερο κτίριο του Ντιτρόιτ, αλλά η εταιρία εγκαταλείπει τον εμβληματικό...

Το εσωτερικό του Cadillac Optiq

Ο μικρός αδερφός του Lyriq, το Cadillac Optiq δεν υστερεί σε πολυτέλεια, με το ηλεκτρικό SUV αυτοκίνητο να κυκλοφορεί στην αγορά της Βορείου Αμερικής...