gm-mylink

Ο πρόεδρος της General Motors, Dan Akerson, αποκάλυψε ότι το δίκτυο 4G LTE, το οποίο θα τοποθετηθεί στα MY2014 αυτοκίνητα της Chevrolet, Cadillac, GMC και Buick θα μπορούσε να τους δώσει τη δυνατότητα να αρχίσουν να πωλούν διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας των αυτοκινήτων.

Μπορεί η δυνατότητα σύνδεσης στο Internet των αυτοκινήτων της να έρθει από το 2014, αυτό όμως δεν σταματάει τον Akerson να δηλώνει ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να εγκαινιάσει μια εντελώς νέα μορφή εσόδων.

Ο Akerson φαίνεται να είναι ένθερμος υποστηρικτής αυτής της ιδέες, αλλά είναι πολύ πιθανόν να προκαλέσει οξεία κριτική από τους καταναλωτές που δεν θέλουν ενοχλητικές διαφημίσεις στο αυτοκίνητο τους. Ωστόσο, παραμένει ασαφές εάν οι καταναλωτές θα μπορούσαν να κερδίσουν κάτι, όπως φθηνότερες υπηρεσίες ή δωρεάν ενημερώσεις, σε αντάλλαγμα της προβολής διαφημίσεων.

[Πηγή: Automotive News]