Porsche 991 GT3

Με δεδομένο πως οι πρώτες Porsche GT3 RS θα κάνουν την εμφάνισή τους στις εκθέσεις της φίρμας ανά τον κόσμο στα μέσα του επόμενου έτους, η κυκλοφορία των πρώτων φημών σχετικά με την πιο αγνή, την πιο hardcore Porsche 911 είναι λογικό να ξεπροβάλλουν τώρα, 12 μήνες νωρίτερα. Είναι λογικό γιατί είναι τέτοια η «ανησυχία» των απανταχού φίλων της μάρκας που δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς. Και παρότι δεν τρέφω κάποια ιδιαίτερη συμπάθεια για την φίρμα από το Zuffenhausen, συμμερίζομαι την ανησυχία τους.

Ας δούμε λοιπόν τι κυκλοφορεί στο διαδίκτυο αυτή την περίοδο.

Πρώτο και βασικότερο, το κιβώτιο. Όλοι φαίνεται να συμφωνούν στο γεγονός πως, όπως και η GT3, έτσι και η GT3 RS, θα διατίθεται μόνο με το –ομολογουμένως εξαιρετικό- PDK, κιβώτιου διπλού συμπλέκτη της Porsche. Το έχει δηλώσει και ο επικεφαλής της σειράς GT της Porsche, Andreas Preuninger. Ο λόγος είναι διττός. Αφενός είναι ακριβό να εξελιχθεί ένα χειροκίνητο αποκλειστικά και μόνο για αυτό το μοντέλο και αφετέρου, το ηλεκτρονικό διαφορικό με το οποίο λογικά θα εξοπλίζεται η GT3 RS, απαιτεί τη λειτουργία της αντλίας του PDK. Οπότε, ναι, PDK αποκλειστικά.

Δεύτερον, αν αναλογιστεί κανείς πως η GT3 RS είναι η πιο «ακραία» 911 –και αυτό περιλαμβάνει και την έκταση της μείωσης του βάρους- και πως η οροφή της βασικής 911 αποτελεί αρθρωτό κομμάτι που αλλάζει εύκολα και γρήγορα, είναι λογικό να υποθέσει πως η RS θα διαθέτει ανθρακονημάτινη οροφή και άλλα ελαφριά κομμάτια.

Τρίτον, περιμένουμε την GT3 RS να χρησιμοποιεί το αμάξωμα της Turbo, που είναι πλατύτερο από αυτό της Carrera 4 που χρησιμοποιεί η GT3 και να έχει διαφόρων ειδών αεροδυναμικές προσθήκες –βλ πίσω ρυθμιζόμενη αεροτομή-. Επίσης περιμένουν ακόμα κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης και πιο σκληρές ρυθμίσεις στην ανάρτηση.

Όσον αφορά στον κινητήρα τέλος, οι επιλογές είναι δύο. Είτε θα χρησιμοποιήσει τον boxer των 3,8 λίτρων που χρησιμοποιεί και η GT3 με μικρο-βελτιώσεις στα σημεία για παραπάνω ισχύ είτε θα βάλει τον τετράλιτρο boxer που είδαμε στην προηγούμενη γενιά. Αν δεν αποφασίσει την δεύτερη επιλογή, πρέπει να περιμένουμε τον τετράλιτρο σε κάποια άλλη πιο «ειδική» έκδοση. Δεν μπορώ να δεχτώ πως ένας τέτοιος κινητήρας θα μείνει αναξιοποίητος.

Αυτά προς το παρόν από τον κόσμο του διαδικτύου. Οι φήμες αυτές σίγουρα έχουν βάση και στο κάτω-κάτω δεν λένε και τίποτα περίεργο ή παράλογο. Μόνο ο χρόνος θα δείξει για την ακρίβεια των προβλέψεων…

[Πηγή: Automobilemag]