Lamborghini-Gabrera-1-700x481

Μπορεί να έχουμε διαβάσει ότι το πρωτότυπο της αντικαταστάτριας της Lamborghini Gallardo, θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όμως ο υπεύθυνος των σειρών αγώνων του Lamborghini Blancpain Super Trofeo Asia, Cristiano Inverni, αποκάλυψε ότι η Gabrera ή όπως αλλιώς ονομάσει η Lamborghini το νέο της μικρό supercar δε θα παρουσιαστεί πριν από το 2015, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Από τη στιγμή που το 2015 θα έχουμε την αντικαταστάτριας της Gallardo, τότε φυσικά θα υπάρξει και μια αγωνιστική έκδοση του νέου αυτοκινήτου. Έτσι, από το 2015 και μετά θα συνεχίσουμε τους αγώνες με τη Lamboghini αλλά με νέο αυτοκίνητο.

Στη συνέχεια της συνέντευξης του ο Inverni πιέστηκε να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με την ονομάσία του αυτοκινήτου, αλλά αυτό γέλασε απαντώντας ότι πραγματικά δε γνωρίζει πως θα το ονομάσει η εταιρία.

lamborghini-cabrera-gallardo-spy-shot-testing-2

Εμείς ξέρουμε ότι έχει κωδική ονομασία LP724 και θα διαθέτει δομή κατασκευασμένη από carbon και αλουμίνιο, με το σώμα της να είναι από CFRP. Θα είναι κατά 16 mm μεγαλύτερη από την Gallardo, κάνοντάς την να έχει μήκος 4,5 μέτρων. Το ύψος της θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με αυτά της Gallardo, κοντά στα 1.165 mm, ενώ και το πλάτος της θα κυμαίνεται στα επίπεδα της Gallardo, κοντά στα 1,9 μέτρα. Ωστόσο θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο στους επιβάτες της.

Αρχική, όμως, επιθυμία της Lamborghini ήταν το νέο entry-level μοντέλο της να κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα της Aventador, αλλά λόγω κόστους, η Audi την πίεσε έτσι ώστε η νέα Gallardo να κατασκευαστεί πάνω στην ίδια πλατφόρμα που θα φορά και η επόμενη, δεύτερη γενιά του R8, κάνοντας της να χάσει τις Ιταλικές τις ρίζες. Έτσι θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα του VW Group, MSS (Modular Sports Car System) την ίδια που θα φοράνε τόσο το νέο Audi R8 όσο μερικά νέα μοντέλα της Porsche. Το νέο R8 θα παρουσιαστεί το 2015 και θα διαθέτει 30 mm μακρύτερο μεταξόνιο, με το σασί της να ζυγίζει 198 κιλά. Με το γεγονός πως αυτό της Gallardo θα είναι ελαφρώς μικρότερο σε διαστάσεις, θα ζυγίζει 195 κιλά.

Θα δανείζεται αρκετές τεχνολογίες από την Sesto Elemento ενώ θα είναι λιγότερη πολύπλοκη στην κατασκευή της, έτσι ώστε να αυξηθεί η κερδοφορία της Lamborghini. Μηχανικά θα φορά ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρίς στάλα υβριδικής τεχνολογίας πάνω του, ο οποίος θα συνδυάζεται τόσο με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με το νέο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πιθανότερος κινητήρας είναι ο τωρινός V10 5.2-λίτρων της Gallardo ο οποίος θα δυναμώσει και θα αποδίδει κοντά τα 600 άλογα με 541 Nm ροπής. Θα ζυγίζει κοντά στα 1.500 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα.

Lamborghini-Gabrera-3-700x481

Η βασική έκδοση θα είναι τετρακίνητη, ενώ αργότερα θα υπάρξουν και ειδικές πισωκίνητες εκδόσεις. Θα είναι διαθέσιμη τόσο σε coupe όσο και σε cabrio εκδόσεις και σχεδιαστικά, σύμφωνα με τον CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, θα διαθέτει μια πιο ξεκάθαρη σχεδιαστική γραμμή, δανειζόμενη στοιχεία από τις Aventador, Sesto Elemento, Veneno και Egoista.

[Πηγή: Motoring]