[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/09/7231244171845490991.jpg”]2014 BMW i8 first official photos
[/lightbox]

Αυτές είναι ο δύο πρώτες επίσημες φωτογραφίες του αυτοκινήτου παραγωγής του ολοκαίνουργιου BMW i8, που όπως ξέρουμε θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του σε λιγότερο από μια εβδομάδα στην έκθεση της Φρανκφούρτης.


Χθες η BMW έδωσε ένα teaser video του πρώτου plug-in υβριδικό supercar της BMW και από τις σημερινές φωτογραφίες βλέπουμε το προφίλ και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τις ομοιότητες με το concept να είναι αρκετές χωρίς ωστόσο να υπάρχουν και εδώ, όπως στο i3, οι γυάλινες πόρτες. Ωστόσο οι πόρτες της έκδοσης παραγωγής ανοίγουν και αυτές προς τα πάνω.

Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 4-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/09/3892234081241564655.jpg”]
2014 BMW i8 first official photos
[/lightbox]

Έχει αυτονομία 35 χλμ αποκλειστικά με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει μόλις 2,5 λίτρα/100 χλμ, εκπέμπει 59 γρ/χλμ CO2, κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 120 χλμ/ώρα.

Οι μπαταρίες φορτίζουν είτε μέσω απλής ηλεκτρικής πρίζας μέσα σε 3 ώρες, είτε μέσω του ταχυφορτιστή i Wallbox μέσα σε 2 ώρες. Η συνδυασμένη αυτονομία του ξεπερνά τα 500 χλμ στο πρόγραμμα Comfort, ενώ στο πρόγραμμα Eco Pro αυτή αυξάνεται κατά 20%. Στο Sport από την άλλη, η αυτονομία μειώνεται. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.490 κιλά, σε αυτό συμβάλει το γεγονός πως αρκετά μέρη του σασί και του σώματος είναι κατασκευασμένα από CFRP, αλουμίνιο και μαγνήσιο.

Το 2+2 σπορ αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 50:50, μήκος 4.689 mm, πλάτος 1.942 mm, ύψος 1.293 mm και μετατρόχιο 2.800 mm. Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,26 Cd, φορά ζάντες 20″, ενώ για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής τοποθετείται το Gorilla glass της Corning. Έτσι τα τζάμια των παράθυρων του i8 είναι κατασκευασμένα από παρόμοιο υλικό που κατασκευάζονται οι οθόνες των κινητών τηλεφώνων, τα οποία είναι πάχους μόλις 0,7 mm έχοντας ανάμεσα τους ηχομονωτικό υλικό.

Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας με στόχο να κατασκευάζονται 10.000 μονάδες ετησίως, ενώ δεν θα υπάρξει M έκδοση του. O 3-κυλινδρος βενζινοκινητήρας θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στη πόλη  Hams Hall, κοντά στο Birmingham της Αγγλίας. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικό supercar αναμένεται να ξεκινήσουν από τα τέλη του 2013, με αρχική τιμή κοντά στις 150.000 ευρώ.

[Πηγή: Autowp]