nissanskylinegtr_abg_31

Όπως πιθανότατα θα ξέρετε, ο Kinishi Tanuma πήρε τη θέση του «πατέρα του GT-R», Kazutoshi Mizuno, που αποσύρθηκε από την ενεργό δράση. Το Automotive News κάθισε μαζί του για μία μικρή συνέντευξη και από τα ελάχιστα λόγια που του απέσπασε –κλασικός Ιάπωνας- βγήκαν μερικές ειδήσεις και αρκετές ατάκες.


Οι Η.Π.Α. αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά για το Nissan GT-R, αφού έχουν πωληθεί 1.188 αυτοκίνητα το 2012 και 953 το 2013 μέχρι και τον Σεπτέμβριο. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό ούτε για την Nissan, ούτε για τον Tanuma-san αφού και οι δύο πλευρές θέλουν να πουλήσουν ακόμα περισσότερα GT-R. Όχι μόνο στην Αμερική, αλλά παγκόσμια. Ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται όταν κάποιος μιλά για αύξηση παραγωγής του GT-R δεν είναι άλλο από τον –χειροποίητο- κινητήρα. Όπως ξέρετε, υπάρχουν μόλις 4 άτομα στον κόσμο που έχουν την εκπαίδευση που απαιτείται για να κατασκευάζουν αυτόν τον κινητήρα. Ο Tanuma-san λοιπόν, αποκάλυψε πως εδώ και καιρό, εκπαιδεύεται και ένας πέμπτος. Μόνο έτσι μπορεί να αυξηθεί η παραγωγή κινητήρων και κατά συνέπεια η παραγωγή αυτοκινήτων. Ερωτώμενος πώς ξέρουν αν ο εκπαιδευόμενος έχει φτάσει το απαιτούμενο επίπεδο, απάντησε:

Βάζεις εμπρός τον κινητήρα και ακούς.

Ο Tanuma-san ρωτήθηκε επίσης γιατί απάντησε αρνητικά όταν του ζητήθηκε η άδεια να χρησιμοποιηθεί ένα GT-R σε μία ταινία: «Η ταινία που μου προτάθηκε ήταν κακή» –“evil” ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε, όχι bad-

Τέλος, όταν η δημοσιογράφος τον ρώτησε για την κατεύθυνση που έχουν sports cars σαν το GT-R, ο Tanuma-san είπε:

Πρέπει να ακούσουμε τον πελάτη. Το 2001, πελάτες μου είπαν πως τα sports cars πρέπει να έχουν χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Αλλά μου είπαν επίσης πως όταν τελειώνει η ημέρα, είναι κουρασμένοι από την δουλειά. Έτσι, βγάλαμε το τρίτο πεντάλ και βάλαμε paddle-shifts. Πρέπει επίσης να υπάρχουν περισσότερα ηλεκτρονικά. Θέλεις ένα sports car αλλά θέλεις να μπορείς και να μιλήσεις με την κοπέλα σου… Αλλά αυτή είναι η δουλειά μου, αν σου πως πολλά, θα μπορείς να την κάνεις μετά!

Αυτά είπε ο Kinishi Tanuma και μας έδωσε μία πολύ μικρή ιδέα για το που θα πάει στο μέλλον το GT-R. Μεγαλύτερη παραγωγή, περισσότερα ηλεκτρονικά. Κρίνοντας από την πορεία του αυτοκινήτου στον χρόνο, ότι και να πω εγώ είναι λίγο όταν μιλούν αυτά τα άτομα…

[Πηγή: Automotive News]