aston-martin-cygnet-3

Για πολλούς, η απάντηση μπορεί να είναι προφανής: Κόπηκε γιατί δεν πουλούσε. Δεν είναι αυτός ο λόγος όμως, σύμφωνα με τον CEO της Aston Martin, Dr Ulrich Bez.

Σταματήσαμε το Cygnet γιατί και η Toyota σταματά το iQ το 2014 και δεν θέλαμε να επενδύσουμε άλλα χρήματα.

Και αυτός είναι ένας καλός λόγος με τον οποίο νομίζω κανείς δεν θα είχε πρόβλημα. Ο Dr Bez όμως δεν σταμάτησε εκεί. Συνέχισε λέγοντας πως η Aston Martin ήθελε να φέρει το Cygnet στις Η.Π.Α., με έναν supercharged κινητήρα κάτω από το καπό αλλά η αγγλική εταιρία δεν είχε καμία υποστήριξη από την Toyota.

Η Toyota δεν συνέχισε την υποστήριξη όπως κάνει με την Tesla και το marketing άλλων προϊόντων της.

Δεν ξέρω τι ακριβώς περιελάμβανε η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιριών αλλά αν υπήρχε κάποιος όρος που η Toyota δεν σεβάστηκε, νομίζω η ρητορική του Dr Bez θα ήταν πολύ διαφορετική. Με δεδομένο λοιπόν πως η Toyota δεν αθέτησε κάποια συμφωνία, προς τι η πικρία; Προς τι η σύγκριση της συμπεριφοράς των Ιαπώνων απέναντι σε ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν όπως είναι η Tesla με τη συμπεριφορά των Ιαπώνων απέναντι στο Cygnet; Αυτά είναι ερωτήματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να απαντήσει, πέρα από τον CEO της Aston Martin.

Τέλος, ο Dr Bez έκλεισε λέγοντας πως το Cygnet “είναι ένα φανταστικό αυτοκινητάκι, ειδικά για το Λονδίνο. Θα είναι ένα cult αυτοκίνητο στο μέλλον, το οποίο θα ψάχνει πολύς κόσμος”.

[Πηγή: Autocar]