elon musk

O Elon Musk, o CEO της Tesla τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στην Ευρώπη ώστε να προωθήσει το Model S. Ο Musk από τη Γερμανία ανακοίνωσε μια γρηγορότερη έκδοση του Model S και τώρα βρέθηκε στο Λονδίνο όπου έδωσε δύο συνεντεύξεις, μια στο Bloomberg και μια στο BBC, στο περιθώριο των εγκαινίων της πρώτης αντιπροσωπείας της Tesla στη Βρετανική πρωτεύουσα. Σε αυτές μεταξύ άλλων έδειξε και την αντιπάθεια που έχει σε δύο πρόσωπα. Στον Jeremy Clarkson του Top Gear και στον πρόεδρο του VW Group, Martin Winterkorn.


Σχετικά με το θέμα του Clarkson. Οι περισσότεροι θα θυμάστε τη κόντρα ανάμεσα στο Top Gear και τη Tesla το 2008. Τότε που ο Clarkson είχε δοκιμάσει το Tesla Roadster και είχε πει ότι η αυτονομία του Tesla ήταν τελικά μόλις 55 μίλια (88 χλμ) και όχι 211 μίλια (340 χλμ) όπως δηλώνει η Tesla. Η Tesla είχε μηνύσει το Top Gear για δυσφήμιση αλλά το δικαστήριο δεν βρήκε δυσφημιστικό το ότι ο Clarksson είχε πει ότι η αυτονομία του Tesla ήταν τελικά μόλις 55 μίλια (88 χλμ) και όχι 211 μίλια (340 χλμ).

Ο Musk, ερωτώμενος για το περιστατικό αυτό από έναν δημοσιογράφο του BBC, (εδώ μπορείς να δεις το video) δήλωσε πως ο Jezza έχει μια προκατάληψη στα ηλεκτρικά και στα αμερικάνικα αυτοκίνητα. Ειδικά περισσότερο για τη Tesla, η οποία είναι μια ηλεκτρική αμερικάνικη εταιρία, συμπληρώνοντας πως δεν πιστεύει πως η άποψη του Clarkson θα αλλάξει.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε πρώτοι το Tesla Model S

Μιλώντας στο Bloomberg από την άλλη, ο Musk ανταπέδωσε τα πυρά στον πρόεδρο του VW Group, Martin Winterkorn, ο οποίος για το περιστατικό με το καμένα Tesla, για το οποίο όπως αποδείχτηκε η Tesla δεν ευθύνεται, είχε δηλώσει πως “τρόμαξε” με το πως αυτό συνέβη.

Ο Musk που δεν αφήνει τίποτα ασχολίαστο και αναπάντητο, δήλωσε μεταξύ άλλων:

Κάθε χρόνο αρκετές χιλιάδες αυτοκινήτων της Volkswagen παίρνουν φωτιά. Άρα ποια είναι η τόσο μεγάλη υπόθεση με το ένα και μοναδικό καμένο Tesla μέχρι σήμερα;

Έχουμε τοποθετήσει πλάκα πάχους 0,6 εκατοστών στο πάτωμα του Tesla S, το οποίο προστατεύει ως θωράκιση τα στοιχεία της μπαταρίας. Το μεταλλικό αντικείμενο που χτύπησε το Model S που τυλίχθηκε στις φλόγες, λειτουργούσε ως μοχλός έτσι όπως πέρασε κάτω από το αυτοκίνητο, είχε ως αποτέλεσμα να το χτυπήσει προς τα πάνω και να τρυπήσει το πάτωμα του Model S με δύναμη της τάξης των 25 τόνων. Μόνο μία τόσο ισχυρή δύναμη θα μπορούσε να προκαλέσει τρύπα 7,5 εκατοστών στο πάχους 0,6 εκατοστών πάτωμα που προστατεύει τη βάση του οχήματος.

Ωστόσο η φωτιά άργησε να εκδηλωθεί, επιτρέποντας στον οδηγό να παρκάρει το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου, να βγει από αυτό και να καλέσει τη πυροσβεστική. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή οτιδήποτε άλλο.

[Πηγή: Bloomberg, BBC]