Mercedes SLS AMG Electric Drive

Όσο η τεχνολογία προχωρά και οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ηλεκτρικά ή υβριδικά powertrains στα αυτοκίνητά τους, το ζήτημα του παραγόμενου ήχου (ή έλλειψης αυτού αν θέλεις) θα γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό. Οι αρχές ανά τον κόσμο θα πρέπει να δημιουργήσουν κάποιου είδους κανονισμό που θα αναγκάζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να παράγουν θόρυβο.

Αυτό που είναι σημαντικό για εμάς, είναι να μην σκοτωνόμαστε στην κίνηση.

Ανέφερε ένας Γερμανός ειδικός που εκπροσωπεί έναν οργανισμό για τα άτομα με προβλήματα όρασης και έχει απόλυτο δίκιο.

Η Daimler φροντίζει ώστε να μην πιαστεί εξ απήνης όταν ένας τέτοιος κανονισμός προκύψει. Στα εργαστήριά της, έχει 250 άτομα που δουλεύουν στο τμήμα ακουστικής. Μέχρι στιγμής, αυτά τα άτομα δούλευαν στο να ρυθμίσουν ανάλογα με την χρήση και τον χαρακτήρα ενός οχήματος, τον ήχο που παράγουν μηχανές εσωτερικής καύσης. Τον τελευταίο καιρό όμως η πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων, δουλεύει ώστε να κάνουν ότι έκαναν για τους βενζινοκινητήρες και τους diesel, για τον τεχνητό ήχο που θα παράγουν τα ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας. Από το “γουργουρητό” ενός Smart ForTwo Electric Drive, στον πιο “sport” ήχο μίας SLS AMG Electric Drive έως το “sci-fi” βουητό μίας B-Class Electric Drive

Μέχρι στιγμής, ο κάθε κατασκευαστής αποφασίζει για τον εαυτό του σε αυτό το μέτωπο. Το Nissan Leaf παράγει ήχο, το Tesla Model S δεν παράγει καθόλου ήχο και το Renault Zoe προσφέρει 3 επιλογές για τον ήχο που θα παράγει. Ούτε η Volkswagen, ούτε η BMW παράγουν κάποιου είδους θόρυβο. Ο καθένας ότι θέλει κάνει. Και αν εσύ μπορείς να λες “να κοιτάς δεξιά κι αριστερά”, κάποιος πρέπει να σκεφτεί για αυτούς που δεν έχουν την δυνατότητα να ελέγχουν…

[Πηγή: Bloomberg]