20130207_F1-Jerez_6051

Ο Adrian Newey πιστεύει ότι η Red Bull με την αλλαγή των φετινών κανονισμών δέχτηκε ένα πολύ μεγάλο “χτύπημα”, καθώς οι νέες αλλαγές αλλάζουν τα δεδομένα στη μορφή των εξατμίσεων και πως οι ομάδες τις χρησιμοποιούσαν για να αυξήσουν την κάθετη δύναμη.

Στο φετινό πρωτάθλημα μία από τις βασικές αλλαγές, εκτός του κινητήρα, θα είναι και η διάταξη των εξατμίσεων. Οι νέοι κανονισμοί αναφέρουν ότι πλέον θα υπάρχει μία μονή εξάτμιση στο μονοθέσιο με κατεύθυνση προς τα επάνω και πλέον τα καυσαέρια δε θα μπορούν να χρησιμοποιούνται για την αεροδυναμική επίδραση.

Ο Newey αισθάνεται ότι η Red Bull θα πληγεί περισσότερο και δήλωσε σχετικά:

Δεν υπάρχει σχεδόν καμία αεροδυναμική επίδραση από τη νέα θέση εξόδου της εξάτμισης και το γεγονός είναι ότι ο υπερσυμπιεστής χρειάζεται πολλή ενέργεια. Σε καμία περίπτωση δεν κερδίζεις τίποτα. Είχαμε κάνει πιθανώς καλύτερη δουλειά από ότι οι ανταγωνιστές μας στην ανάπτυξη της βέλτιστης χρήσης της θέσης των εξατμίσεων πριν τον τρέχων περιορισμό, έτσι δυστυχώς κινδυνεύουμε να το χάσουμε αυτό ξανά.

Όσον αφορά τις άλλες αλλαγές, ο ”γκουρού” της  αεροδυναμικής λέει ότι η στενότερη εμπρός πτέρυγα θα είναι μία μεγάλη αλλαγή μαζί με τους νέους κινητήρες V6 1.6 λίτρων, λέγοντας:

Νομίζω, ότι το μεγάλο πρόβλημα το επόμενο έτος, θα είναι η ιδιαίτερα στενή εμπρός πτέρυγα, η οποία είναι μια μεγάλη αλλαγή. 100 χιλιοστά στενότερη δεν ακούγεται πολύ, αλλά στην πραγματικότητα είναι μια μεγάλη αλλαγή, γιατί τοποθετείται το endplate ακριβώς στη μέση του μπροστινού ελαστικού, οπότε πιστεύω ότι η αεροδυναμική στην ευθεία aero πρόκειται να είναι μία από τις μεγάλες προκλήσεις. Επιπλέον, υπάρχει και η πρόκληση του κινητήρα . Η μονάδα ενέργειας, θα πρέπει να πω ότι είναι ένα πολύ περίπλοκο θηρίο. Είναι ένα διπλάσιο ή τριπλάσιο άλμα σε επιπλοκή, σε σχέση με την εγκατάσταση ενός V8.

[Πηγή: JamesAllenOnF1]