Canadian-GP-Marshal

Η ασφάλεια είναι το νούμερο 1 ζήτημα που απασχολεί τούς ανθρώπους τής FIA, και η Formula 1 είναι το πιο ασφαλές μηχανοκίνητο άθλημα στον κόσμο, όσον αφορά τουλάχιστον τους οδηγούς, διότι ακόμα και πέρυσι, υπήρξε άνθρωπος που έχασε τη ζωή του. Σίγουρα θα θυμάσαι τον κριτή που έχασε τη ζωή του στο Καναδικό Grand Prix, όταν τον πάτησε κατά λάθος ο γερανός που μετέφερε το μονοθέσιο του Esteban Gutierrez, κάτι στο οποίο οδήγησαν τα λάθη των Καναδών.

Ο Charlie Whiting, υπεύθυνος και για θέματα ασφαλείας στη Formula 1, επισημαίνει πως η FIA θα βελτιώσει την ασφάλεια των οδηγών, προκειμένου να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο.

Το ατύχημα στον Καναδά ήταν τρομερά ατυχές. Τα πράγματα θ’ αλλάξουν στο θέμα αυτό. Από τότε που έγινε το ατύχημα, ενημερώσαμε τους πάντες ότι, αν χρησιμοποιούν έναν τέτοιο γερανό για να σηκώσουν το μονοθέσιο, ότι δεν πρέπει να περπατήσει κανένας μπροστά από αυτό. Είναι αυτονόητο.

Το βραζιλιάνικο ASN έχει ένα σύστημα με δύο σκοινιά που κρατάν επίπεδο το μονοθέσιο όσο αυτό μετακινείται και δεν μπορεί να στρίψει, έτσι δε χρειάζεται να το κρατάνε άνθρωποι. Προσπαθούμε να το κάνουν όλοι αυτοί, για να μειωθεί το ποσοστό των ατόμων που χρειάζεται για να σηκωθεί ένα μονοθέσιο. Αυτό είναι το κλειδί.

Ο Whiting λέει πως πρέπει να βελτιωθεί γενικότερα η οργάνωση σε κάποια Grand Prix, κι ένα απ’ αυτά είναι και το Κορεάτικο, όπου είδαμε το πυροσβεστικό αυτοκίνητο να κινείται μπροστά από τα μονοθέσια, θέλοντας να φτάσει στο τέλος τής μεγάλης ευθεία, όπου το μονοθέσιο τού Mark Webber είχε πιάσει φωτιά, ύστερα από τη σύγκρουσή του με τον Adrian Sutil.

Ο Βρετανός, όμως, λέει ότι πέρα από αυτό, ότι βρισκόταν 4 άτομα μπροστά από τον γερανό που μετέφερε το μονοθέσιο τού Αυστραλού!

Αν κοιτάξει κανείς την Κορέα, όταν πήραν το μονοθέσιο του Mark Webber, μπορείς να δεις τον γερανό να έρχεται και να υπάρχουν 4 κριτές μπροστά από αυτό. Και έτρεχαν, κάτι που είναι γελοίο.

[Πηγή: AutoSport]