Andy Green Force India

Παρόλο που τα μονοθέσια Formula 1 του 2014 αναμένονται να είναι πιο αργά από τα περσινά, η τελική τους ταχύτητα θα είναι θεωρητικά μεγαλύτερη. Μπορεί οι κινητήρες να είναι μικρότεροι βάση των νέων κανονισμών, αλλά η μειωμένη κάθετη δύναμη -από την μικρότερη μπροστά πτέρυγα, την αφαίρεση του beam wing πίσω και την αλλαγή θέσης της εξόδου καυσαερίων- σημαίνει και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα.

Σύμφωνα με τον Andy Green εκτός της μειωμένης κάθετης δύναμης, μεγάλη αλλαγή φέτος επιφέρει και η μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης (drag), για να μπορούν τα μονοθέσια να βγάλουν τον αγώνα με τα διαθέσιμα καύσιμα:

Η μείωση της κάθετης δύναμης είναι στα ίδια επίπεδα με τις αλλαγές του 1998 ή του 2009. Αυτή τη φορά, η μεγάλη διαφορά είναι και η μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης. Στο παρελθόν άλλαζε μόνο η κάθετη δύναμη. Περιμένω τα μονοθέσια να είναι κατά 15km/h γρηγορότερα.

Όσο αφορά το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο και την αυξημένη ροπή των μονοθεσίων, ο Τεχνικός Διευθυντής της Force India δήλωσε:

Δεν έχουμε προσομοιώσει ακόμα όλες τις αποστάσεις, αλλά είναι κάποιες πίστες που θα χρησιμοποιούμε μάλλον μόνο τετάρτη, πέμπτη, έκτη και έβδομη. Η ροπή είναι τόσο μεγάλη, που οι χαμηλότερες ταχύτητες απλά θα γλιστράνε. Την όγδοη μάλλον θα την χρησιμοποιήσουμε μόνο στο Spa και την Monza. Οι πρώτες ταχύτητες θα χρησιμοποιούνται μόνο για την εκκίνηση, μετά θα είναι άχρηστες.

[Πηγή: AMuS.de]