BMW_Carbon_Fiber_Emblem_by_greyghostXXX

Δεν έχει περάσει ούτε μία εβδομάδα από τότε που ενημερώσαμε για την επέκταση της γραμμής παραγωγής ανθρακονημάτων της BMW και τώρα, άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες που λένε ότι η Γερμανική εταιρία σχεδιάζει να λανσάρει μία πλήρως ανθρακονημάτινη ζάντα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Οι τελευταίες εξελίξεις από την BMW στο “μέτωπο” των carbon εξαρτημάτων, περιλαμβάνουν ένα τιμόνι, έναν μονοκόμματο άξονα μετάδοσης αλλά και μία νέα carbon-plastic σύνθεση. Σε αυτά θα προστεθεί (θεωρητικά πάντα) η αμιγώς carbon ζάντα αλλά και μία ακόμα, “υβριδική” ζάντα, με ανθρακονημάτινες ακτίνες και περιφέρεια από κάποιο κράμα μετάλλου.

Σύμφωνα με τον Franz Storkenmaier, Lightweight Construction Manager της  εταιρίας, η υβριδική ζάντα είναι 25% ελαφρύτερη από μία συμβατική (ελαφρού κράματος) ενώ η αμιγώς ανθρακονημάτινη, είναι 35% ελαφρύτερη. Ο Storkenmaier τόνισε πως αυτές οι ζάντες έχουν πολύ μεγάλες αντοχές σε μικροζημίες. Τέλος, όσον αφορά στο carbon τιμόνι, ο Γερμανός είπε πως είναι στο στάδιο που περιμένει έγκριση από την Ε.Ε. ενώ σημείωσε πως σε αντίθεση με άλλα ανθρακονημάτινα τιμόνια που έχουν μεταλλικό σκελετό, αυτό της BMW έχει carbon.

Εμείς από την πλευράς μας να σημειώσουμε πως η αμιγώς ανθρακονημάτινη ζάντα δεν είναι καινοτομία (η Koenigsegg προσφέρει τέτοιες για την Agera R από το 2012). Ωστόσο, ανάλογα πάντα με τα πλάνα της BMW, ίσως να είναι η πρώτη φορά που προσφέρεται από κατασκευαστή σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. 

[Πηγή: Autoexpress]