e097fb10-859e-0131-00c1-00163e17fa4b

Τα νέα την σήμερον ημέρα είναι εξαιρετικά δύσκολο να τα ερμηνεύσεις. Αφορμή για αυτή τη δυσκολία κατανόησης και ερμηνείας, είναι η ανακοίνωση του CEO της Skoda, Winfried Vahland, ότι η Skoda θα γίνει πιο “upmarket” εταιρία.

Τι;! Συγνώμη, η Skoda δεν θα ήταν η budget μάρκα του Group; Αυτός δεν ήταν ο σκοπός εξ αρχής; Τι άλλαξε; Η Skoda χωρίς αμφιβολία είναι μία από τα πιο επιτυχημένα sub-brands στην Ευρώπη με πωλήσεις που ακόμα και αν έπεσαν 2% το 2013, παραμένουν κοντά στο εκατομμύριο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να κινηθεί upmarket ασχέτως με το τι λέει ο Vhaland ότι θα στοχεύει σε “πιο εύπορους αγοραστές”. Και η Dacia έχει άριστες πωλήσεις αλλά δεν την βλέπω να ετοιμάζει λιμουζίνα υπερπολυτελείας.

Το μεγάλο ερωτηματικό όμως, είναι το τι θα γίνει με τις τιμές. Αν η Skoda κινηθεί upmarket, σημαίνει πως θα μειωθεί η διαφορά τιμής με την Volkswagen. Εκτός και αν δημιουργηθεί ένα ντόμινο που θα παρασύρει τις τιμές όλων των εταιριών του Group προς τα πάνω, κάτι που δεν φαίνεται πιθανό. Αν ένα Skoda, κοστίζει σχεδόν το ίδιο με ένα Volkswagen, γιατί κάποιος να επιλέξει τη Skoda; Μόνο λόγω design αλλά και πάλι, το όνομα της Τσέχικης εταιρίας, δεν έχει το απαιτούμενο για αυτήν την upmarket κίνηση βάρος.  Εκτός αυτού, θα δημιουργηθεί ένα κενό στο κάτω άκρο. Αυτό το κενό ίσως καλύψει το διαρκώς φημολογούμενο low-budget sub-brand της Volkswagen αλλά την τελευταία φορά που είχαμε νέα από αυτό, δεν ήταν καλά. Αν έχεις κάποια εξήγηση, μετά χαράς να την ακούσω γιατί το συγκεκριμένο νέο προκάλεσε μία μεγάλη WTF στιγμή στο μυαλό μου…

[Πηγή: Autonews]