2012-Volkswagen-Tiguan-front-grill-badge

Το εδώ και πολύ καιρό φημολογούμενο φθηνό sub-brand του Volkswagen Group, φαίνεται να έχει βρει μερικά προβλήματα, τα οποία πρέπει να λύσει αν θέλει να προχωρήσει.

Πηγές μέσα στην εταιρία, αναφέρουν πως η Volkswagen και πιο συγκεκριμένα τα άτομα που δουλεύουν πάνω σε αυτό το sub-brand δυσκολεύονται να μειώσουν το κόστος παραγωγής των αυτοκινήτων, διατηρώντας ταυτόχρονα τα αναγκαία (όπως ορίζονται από τα υψηλά κλιμάκια) επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως το project έχει εγκαταλειφθεί. Η VW εξακολουθεί να θέλει μία μάρκα που θα σταθεί απέναντι από την Dacia και θα επιτρέψει στη Γερμανική εταιρία να μπει σε φοβερά επικερδείς αγορές στην Κίνα, τη Λατινική Αμερική, την Ινδία, την Ανατολική Ευρώπη και την Αφρική. Προς το παρόν, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι μηχανικοί της Volkswagen κοιτούν με θαυμασμό το πώς κατάφεραν κάποιες εταιρίες (όπως η Suzuki πχ) να μειώσουν το κόστος χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα.

[Πηγή: Autocar]