honda-civic-type-r-2015-testing-5

Πολλά πράγματα έγιναν την εβδομάδα που μας πέρασε αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, δύο από αυτά μας ενδιαφέρουν. Η ανακοίνωση του νέου ρεκόρ για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα παραγωγής από τη Seat για το νέο Leon Cupra 280 και η παρουσίαση του Honda Civic Type R concept.

Όταν ο CEO της Honda, Takanobu Ito, ανακοίνωσε την επιστροφή του Civic Type-R το 2012, αποκάλυψε πως το hot hatch εξελίσσεται με στόχο την κατάρριψη του ρεκόρ για μπροστοκίνητα αυτοκίνητα στο Nurburgring. Τότε όμως, το ρεκόρ ήταν στα χέρια του Renault Megane RS Trophy. Τώρα, εκείνο το 8:07:79 του 2011, έχει καταρριφθεί από το Seat Leon Cupra 280 με χρόνο 7:58:44. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό για τους Ιάπωνες; Ο επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της Honda Motors Europe, John Kingston, μας έδωσε μία ιδέα:

Η δήλωση (του Ito) έγινε τον Σεπτέμβριο του 2012… Τα πράγματα αλλάζουν.

Έτσι όπως το βλέπω, αυτή η λιτή δήλωση, μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα. Μπορεί η Honda να αποφάσισε να αλλάξει προσανατολισμό και κατεύθυνση για την εξέλιξη του Civic Type R. Μπορεί να μην την ενδιαφέρει πλέον η κατάρριψη ενός ρεκόρ και να έχει στρέψει την προσοχή της αλλού. Στο κάτω-κάτω, πρόκειται για ένα κενό κατόρθωμα που το μόνο που εξυπηρετεί είναι η εξασφάλιση κάποιων “πρωτοσέλιδων”. Μπορεί όμως από την άλλη, να μην υπολόγιζε στον απίστευτο χρόνο του Seat. Μπορεί να μην είναι σε θέση να πέσει κάτω από τα 8 λεπτά ή απλά μπορεί να μην έχει την δυνατότητα να καταρρίψει το ρεκόρ. Το δεύτερο ενδεχόμενο μοιάζει πιο πιθανό από τη συνέχεια των δηλώσεων του Kingston.

Το αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί εκεί, περάσαμε κάποιον χρόνο εκεί και είμαι σίγουρος πως θα επιστρέψουμε πριν το λανσάρισμα αφού υπάρχει φιλοδοξία στην ομάδα. Θέλουμε να κάνουμε μερικά ρεκόρ.

Η υπόθεση μου θυμίζει λίγο την “κόντρα” Porsche 918 vs McLaren P1… οπότε δεν μου έκανε εντύπωση αν η Honda δεν δημοσίευε τον χρόνο που θα πετύχει στο ‘Ring. Ειλικρινά, δεν μου καίγεται καρφί. Μπράβο στην Seat για το κατόρθωμα της και μπράβο και στην Honda που προσπαθεί. Αλλά οι χρόνοι στο ‘Ring δεν σημαίνουν τίποτα για εμένα. Μην τα ξαναλέω.

[Πηγή: CarAdvice]