McLaren MP4-29

Σιγά-σιγά, τα ψέματα για ομάδες και οδηγούς τελειώνουν, καθώς, σε 4 ημέρες, στις πρώτες κατατακτήριες τής χρονιάς, θα πρέπει να δείξουν την πραγματική τους ταχύτητα. Σαφώς, οι 12 ημέρες των δοκιμών μάς έδειξαν μερικά στοιχεία για τα νέα μονοθέσια -κυρίως για την αξιοπιστία-, μα μόνο υποθέσεις μπορεί να κάνει κάποιος για την ταχύτητα των μονοθεσίων στον πρώτο αγώνα, αφού η ανωριμότητα των μονοθεσίων δίνει τεράστια περιθώρια βελτίωσης τους.

Μία από τις ομάδες που συγκεντρώνει αρκετό ενδιαφέρον είναι, φυσικά, η McLaren, αν και δεν έχει κάποιον οδηγό που μπορεί να φτάνει συχνά το μονοθέσιο στα όριά του. Η βρετανική ομάδα, ύστερα από ένα κακό 2013, θέλει να καταφέρει να διεκδικήσει ξανά νίκες, παρόλο που ο τίτλος μοιάζει με μη-ρεαλιστικό στόχο για πολλούς, διότι το οδηγικό της δίδυμο υστερεί έναντι του ανταγωνισμού.

Στις χειμερινές δοκιμές, η MP4-29 ολοκλήρωσε 812 γύρους ή 4.153 χιλιόμετρα, μια απόσταση που μεταφράζεται σε περισσότερους από 13 αγώνες, δείχνοντας πως είναι αρκετά αξιόπιστο μονοθέσιο, είναι μάλλον πιο ανταγωνιστικό από τον προκάτοχό της, έχοντας κάποια προβλήματα, όπως είναι λογικό.

Ο Jenson Button πιστεύει στις δυνατότητες του νέου του μονοθεσίου, ωστόσο παραδέχεται ότι οι πραγματικές δυνατότητες δεν μπορούν να φανούν από την αρχή, υπονοώντας ότι η νίκη μοιάζει δύσκολη στη Μελβούρνη.

Ενώ υπάρχουν άφθονες δυνατότητες στην MP4-29, νομίζουμε ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να τις ξεκλειδώσουμε. Δεν είμαστε ακριβώς εκεί που θα θέλαμε να είμαστε, έτσι δε νομίζω ότι πάμε στη Μελβούρνη μ’ ένα πακέτο που αντικατοπτρίζει τη βελτίωσή μας με το αυτοκίνητο. Θα χρειαστεί λίγος καιρός μέχρι αυτό να γίνει εμφανές.

Jenson Button

Αν και τα πρώτα συμπεράσματα για την απόδοση των μονοθεσίων και τη σειρά ανταγωνιστικότητας των ομάδων θ’ αρχίσουν να βγαίνουν από τον πρώτο κιόλας αγώνα, θα χρειαστεί να περάσουν πολλοί αγώνες μέχρι να μιλάμε με αρκετή βεβαιότητα για το πού θα καταλήξουν οι δύο τίτλοι, κάτι που ξέρει καλά και ο Βρετανός.

Σε γενικές γραμμές, αυτή η σεζόν έχει να κάνει με τη συνεχή εξέλιξη. Πάντα θέλαμε να πάρουμε αρκετούς βαθμούς στους πρώτους αγώνες και στη συνέχεια, να έχουμε βελτιώνουμε γρήγορα το πακέτο και να βγάζουμε επιπλέον απόδοση σε κάθε αγώνα.

Η MP4-29 μάς έδωσε ότι δεν έκανε πέρυσι η MP4-28, δηλαδή αξιόπιστη και προβλέψιμη πλατφόρμα πάνω στην οποία μπορούμε να έχουμε ανάπτυξη. Απ’ όλες τις απόψεις, το μονοθέσιο είναι διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, και αυτό με κάνει ενθουσιασμένο, όπως θα πρέπει να συμβαίνει για τον πρώτο αγώνα τής σεζόν.

[Πηγή: McLaren | Photo Copyrights: LAT Photographic/McLaren]