IIHS-backup-camera-test-with-child-dummy

Η NHTSA μετά από αρκετά χρόνια σκέψης, ανακοίνωσε επίσημα πως θα απαιτεί από όλα τα “ελαφριά” οχήματα που πωλούνται στην Αμερική, να έχουν κάμερα οπισθοπορείας στον standard εξοπλισμό τους από τον Μάιο του 2018.

Η απόφαση αυτή έρχεται λίγο καιρό μετά την έρευνα του Insurance Instituta for Highway Safety που επιβεβαίωσε το ότι οι κάμερες αυτές βελτιώνουν σημαντικά την ορατότητα και έχουν την δυνατότητα να σώσουν δεκάδες ζωές κάθε χρόνο. Η NHTSA υπολογίζει πως 210 άνθρωποι (μεταξύ των οποίων πολλά παιδιά) σκοτώνονται κάθε χρόνο και 15.000 τραυματίζονται σε ατυχήματα οπισθοπορείας. Η ύπαρξη κάμερας, μπορεί να μειώσει τον αριθμό των απωλειών κατά 58-69 ζωές!

Η NHTSA, δεν απαιτεί από τους κατασκευαστές την ύπαρξη κάμερας, ωστόσο ορίζει μία συγκεκριμένη περιοχή πίσω από το όχημα που πρέπει να είναι ορατή. Η μετάβαση θα γίνει σταδιακά. Οι κατασκευαστές θα πρέπει να συμμορφώνονται με τον κανόνα ορατότητας στο 10% των νέων αυτοκινήτων τους μεταξύ 1ης Μαίου 2016 και 1ης Μαίου 2017, στο 40% των νέων αυτοκινήτων τους από την 1η Μαίου 2017 μέχρι την 1η Μαίου 2018 και στο 100% από εκεί και πέρα. Ο κανόνας δεν εξαιρεί κατασκευαστές με μικρό όγκο παραγωγής.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Tesla μαζί με την U.S. Auto Alliance Petition, αποτελούμενη από τις BMW Group, Chrysler Group LLC, Ford, General Motors, Jaguar Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz USA, Mitsubishi, Porsche, Toyota, Volkswagen Group και Volvo Cars North America, ζήτησαν από την NHTSA να τους επιτρέψει να αντικαταστήσουν τους πλαϊνούς καθρέπτες με κάμερες.

Τα οφέλη σύμφωνα με τις εταιρίες θα είναι σημαντικά, τόσο από πλευράς ασφαλείας (εξάλιψη τυφλού σημείου), όσο και καλύτερη αεροδυναμική, πράγμα που μεταφράζεται σε μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.