Lotus

Μία από τις ομάδες που ψάχνει για άμεση βελτίωση, εκτός από τη Ferrari, είναι και η Lotus. Η ομάδα τού Enstone αντιμετώπισε τα περισσότερα προβλήματα στις χειμερινές δοκιμές και ο βαθμολογικός απολογισμός μετά από 3 αγώνες είναι μηδενικός. Η E22 είναι ένα αργό μονοθέσιο -όταν δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας- και οι Romain Grosjean και Pastor Maldonado έχουν παραπονεθεί αρκετές φορές για τη συμπεριφορά του.


Αυτό που υπάρχει σε μεγάλο βαθμό στη βρετανική ομάδα είναι η αισιοδοξία, και αυτό το έχει δείξει ακόμα και πριν από την έναρξη της σεζόν, λέγοντας ότι η E22 μπορεί να είναι ταχύτερη και από την RB10, ενώ ο Maldonado πίστευε πως το power unit της Renault μπορεί να είναι καλύτερο και από αυτό της Mercedes-Benz.

Αισιόδοξος για το μέλλον είναι και ο Nick Chester, ο άνθρωπος που αντικατέστησε τον James Allison στη θέση τού Τεχνικού Διευθυντή. Τα προβλήματα στις τελευταίες δοκιμές και το γεγονός ότι πήραν δεδομένα από μόλις 32 γύρους δεν ανησυχούν τόσο τον Chester, ο οποίος ισχυρίζεται ότι σύντομα θα μάχονται για βαθμούς, αφού υποστηρίζει ότι δεν απέχουν μακριά από την πρώτη 10άδα.

Η E22 έχει τεράστιες δυνατότητες, ακόμα κι αν τώρα ξεκλειδώνουμε τα πρώτα στάδια. Στο Μπαχρέιν, ήμασταν πιο κοντά στις Mercedes, Williams και McLaren απ’ ό,τι πριν. Σε ρυθμό αγώνα, είμαστε μισό δευτερόλεπτο στον γύρο πίσω από τις Williams και McLaren, ενώ ήταν ήμασταν πάνω από 1 δευτερόλεπτο στη Μαλαισία, επομένως κάναμε αξιοπρεπή βελτίωση.

Παρόλο που δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι στο Μπαχρέιν, δε χρειάζεται να κάνουμε πολύ μεγαλύτερη βελτίωση στην απόδοση πριν να μπορέσουμε να είμαστε στους βαθμούς, κάτι που είναι ενθαρρυντικό αν σκεφτεί κανείς από πού αρχίσαμε. Από άποψη ρυθμού, αυτή τη στιγμή είμαστε στο επίπεδο της Toro Rosso.

Nick Chester

Το περιστατικό που σημάδεψε τον περασμένο αγώνα ήταν το χτύπημα του Maldonado στον Esteban Gutierrez, προκαλώντας την έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα. Ο Chester υποστηρίζει πως, αν αυτό δεν είχε γίνει ποτέ, ο Βενεζουελάνος θα μπορούσε να μπει στη 10άδα.

Δεν δεν είχαμε το περιστατικό και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Pastor θα πάλευε για τον πρώτο μας βαθμό. Δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε, αλλά είμαστε κοντά στους βαθμούς αν και η E22 είναι είναι πολύ νέο μονοθέσιο.

Η χάραξη στο Μπαχρέιν απαιτούσε μεγάλη δύναμη από το power unit, κάτι που έφερνε τις ομάδες που χρησιμοποιούν τον Renault Energy F1-2014 σε μειονεκτική θέση. Η πίστα τής Κίνα μπορεί να έχει μία πολύ μεγάλη πίσω ευθεία και μία αρκετά μεγάλη ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, όμως η επιπλέον δύναμη του Mercedes-Benz PU106A Hybrid δε θα φαίνεται όσο στο Μπαχρέιν.

Η βρετανική ομάδα θα έχει μερικά νέα εξαρτήματα στην Κίνα και ίσως να τη δούμε να δοκιμάζει ένα διαφορετικό ρύγχος, αν και το μεγάλο πακέτο αναβάθμισης θα έρθει στη Βαρκελώνη (9-11 Μαΐου). Ο Chester πιστεύει ότι ο συνδυασμός των νέων εξαρτημάτων και της διαφορετικής χάραξης θα επιτρέψει στην ομάδα του να μειώσει περισσότερο τη διαφορά από τους πρώτους.

Θα πρέπει να είμαστε σε καλύτερη κατάσταση απ’ ό,τι στο Μπαχρέιν. Το Μπαχρέιν είναι προφανώς μία πίστα που θέλει πολλή δύναμη, όπως μπορούμε να δούμε από τους πρώτους στο grid. Η Κίνα έχει μια μεγάλη πίσω ευθεία, όμως υπάρχουν περισσότερες στροφές χαμηλής και μέσης ταχύτητας απ’ ό,τι το Μπαχρέιν και αυτό θα μας δώσει μια ευκαιρία να πλησιάσουμε περισσότερο τους πρώτους.

Υπάρχουν αρκετές περιοχές βελτίωσης. Το αυτοκίνητο είναι ακόμα ανώριμο και δεν έχουμε καταφέρει ν’ αξιολογήσουμε τις δυνατότητες που έχουμε στην απόδοση. Οι μεγάλες περιοχές είναι το φρενάρισμα, η αεροδυναμική και το power unit.

[Πηγή: ESPN F1 | Photo Copyrights: LAT Photographic/Lotus F1 Team]