Motor Racing - Formula One World Championship - Chinese Grand Prix - Race Day - Shanghai, China

Παρά το καλό ξεκίνημα της McLaren στην Αυστραλία, απ’ όπου έφυγε οδηγώντας το πρωτάθλημα κατασκευαστών, η ομάδα του Woking δεν συνέχισε στον ίδιο ρυθμό. Στον αγώνα του Μπαχρέιν και οι δυο MP4-29 εγκατέλειψαν εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων, ενώ στην Κίνα η δυναμική του μονοθεσίου δεν επέτρεψε στους Magnussen και Button να μπουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα, με το δεύτερο να παραδέχεται πως ο ρυθμός τους είναι κακός.


Αυτή τη στιγμή, στη δεύτερη θέση του κατασκευαστών βρίσκεται η ομάδα της Red Bull και ο Eric Boullier δηλώνει πως, με το κέρδος που αναμένεται να έχει η McLaren στην κάθετη δύναμη, σίγουρα θα επιστρέψουν στη δεύτερη θέση. Όμως, πέρα από τις “παραδοσιακές” αντιπάλους, φέτος έχει να αντιμετωπίσει και την πολύ δυνατή Force India. Η μάχη McLaren-Force India, όσο κι αν ακούγεται άσχημο για τους φίλους της πρώτης, κρατάει από την περσινή χρονιά. Μάλιστα, η Ινδική ομάδα είχε το πλεονέκτημα μέχρι την αλλαγή στα ελαστικά της Pirelli, που την έριξαν πιο πίσω στη βαθμολογία.

Motor Racing - Formula One World Championship - Bahrain Grand Prix - Practice Day - Sakhir, Bahrain

Ο αναπληρωτής επικεφαλής της ομάδας, Bob Fernley, αναγνωρίζει τη δυσκολία του να φτάσει η Force India τις Mercedes και Red Bull, όμως ευελπιστεί να συνεχίσουν να παλεύουν με τις Ferrari και McLaren για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, με απώτερο στόχο να κερδίσουν τον πρώην τεχνικό συνεργάτη τους (McLaren).

Η Lotus δυσκολεύεται αυτή τη στιγμή και δεν βρίσκεται εκεί που θέλει να είναι και η McLaren είναι ο επόμενος ανταγωνιστής μας και δυσκολεύεται κι εκείνη. Δεν είμαι στο παραμικρό λυπημένος γι ‘αυτό! Μακάρι τα προβλήματά τους να μην είναι ασήμαντα!

Θα ήταν δύσκολο για μας να ανταγωνιστούμε τις Red Bull και Mercedes. Επίσης, δεν πρόκειται να είναι εύκολο να (συνεχίσουμε να) ανταγωνιζόμαστε τη Ferrari, αλλά για όσο μπορούμε, θα το κάνουμε. Αν κοιτάξετε ιστορικά τα αποτελέσματά μας, έχουμε σκαμπανεβάσματα, ενώ τώρα είμαστε απόλυτα συνεπείς σε όλα τα σιρκουί. Αν δείτε τη Ferrari, είναι το ακριβώς αντίθετο από εμάς. Το Μπαχρέιν ήταν η αχίλλειος πτέρνα τους και η Κίνα τους ταίριαζε πολύ καλύτερα.

Είναι απλά το DNA των σχεδίων, σε ορισμένες περιπτώσεις. Αν κοιτάξετε την Αυστραλία και τη Μαλαισία, ο Nico (Hulkenberg) και ο Fernando (Alonso) μάχονταν σε όλο τον αγώνα, υπάρχουν κι αυτές οι περιπτώσεις. Βγαίνοντας από αυτό (το πρώτο μέρος της σεζόν) αισθανόμαστε αρκετά ευχαριστημένοι.

Πλέον, οι θέσεις θα κριθούν από την εξέλιξη των μονοθεσίων κατά διάρκεια της σεζόν. Μέχρι το Grand Prix στη Βαρκελώνη, η Force India έχει μαζέψει 54 βαθμούς, τρεις λιγότερους από τους κόκκινους ταύρους, 2 περισσότερους από τη Scuderia και 11 από τη McLaren.

[Photo Copyrights: Sahara Force India]