LandRover_UK

Η Jaguar αποφάσισε να κάνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που έχουμε συνηθίσει να κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αντί να προστατέψει τα μυστικά της θέλει να μοιραστεί ό,τι γνωρίζει σχετικά με την παραγωγή αυτοκινήτων με αλουμίνιο. Όχι, δεν “τρελάθηκε το αφεντικό”. Πρόκειται για μία σοφή κίνηση που έχει ήδη βρει συμπαραστάτες. Ανοίγοντας τα χαρτιά της σε αυτόν τον τομέα, ελπίζει πως η βιομηχανία αυτοκινήτου στο σύνολο της, θα αρχίσει να υιοθετεί κάποια standards για τις πρώτες ύλες και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή αυτοκινήτων με αλουμίνιο… standards που θα μειώσουν το κόστος παραγωγής για όλους! Αυτό όμως, δεν θα γίνει αν δεν έχει στο πλευρό της τους “μεγάλους παίκτες”.

Όπως λέει ο Mark White, ειδικός στα θέματα αλουμινίου για την Jaguar-Land Rover, κάθε κατασκευαστής που χρησιμοποιεί αλουμίνιο για την παραγωγή αυτοκινήτων, χρησιμοποιεί και ελαφρώς διαφορετικό υλικό, διαφορετικά πριτσίνια, κόλλα, ρομπότ και μετρητικά συστήματα. Για να προωθήσει την κανονικοποίηση της παραγωγής, η JLR προσκαλεί εταιρίες στο εργοστάσιο της στο Solihull.

Η Mercedes-Benz ήταν εδώ 4 μήνες πριν και εμείς θα πάμε να δούμε την S-Class. Ήταν εντυπωσιασμένοι από αυτά που είδανε και πήρανε μαζί τους αρκετά από αυτά που κάνουμε εδώ. Η Audi μας έχει επισκεφθεί ήδη δύο φορές και θα δουλέψουμε μαζί τους. Θα πάω να δω το A8 και έχω ανοιχτή πρόσκληση να δω και το Q7.

Την άποψη της Jaguar-Land Rover, συμμερίζεται και η Ford που μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι του αλουμινίου με το επερχόμενο F-150. Για να καταλάβεις τη σημασία αυτού που προσπαθεί να κάνει η JLR, σκέψου πως σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η χρήση αλουμινίου στην κατασκευή του 2015 F-150, θα κοστίσει στην Ford 750 δολάρια επιπλέον ανά αυτοκίνητο. Μπορεί να μην ακούγεται πολύ, αλλά με δεδομένη μία παραγωγή της τάξης των 650.000 F-150 τον χρόνο, το κόστος αθροιστικά, φτάνει τα 500 εκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον κόστος το οποίο θα μπορούσε να μειωθεί δραστικά αν υιοθετηθούν κάποια standards.