Lewis Hamilton Nico Rosberg

Στους 4 πρώτους αγώνες, η νίκη βρέθηκε με χαρακτηριστική άνεση στα χέρια τής Mercedes, όμως αυτό δεν ισχύει και για τον νικητή. Στο Μπαχρέιν, μπορεί ο Lewis Hamilton να πήρε τους 25 βαθμούς, μα κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι το έκανε μ’ εύκολο τρόπο: ο Nico Rosberg τού άσκησε εξαιρετικά σκληρή πίεση, και ο Βρετανός έπαιξε όσο πιο ισχυρή άμυνα μπορούσε απέναντι στις επιθέσεις του team-mate του, ο οποίος είχε πλεονέκτημα στα ελαστικά.

Ο Πρωταθλητής τού 2008 διαπίστωσε τη δίψα τού Rosberg για να τον κερδίσει και τώρα λέει πως δε θέλει να νιώσει ξανά αυτό το συναίσθημα. Στην Κίνα, ο 29χρονος κέρδισε με μεγάλη άνεση, και αυτό ήρθε μέσα από δουλειά, σύμφωνα με τον ίδιο.

Ο Nico θα είναι τρομερά γρήγορος σε κάθε αγώνα. Ήμουν αποφασισμένος να βεβαιωθώ ότι δε θα ήμασταν κοντά στην Κίνα, όπως ήμασταν στο Μπαχρέιν. Σίγουρα, ένιωσα λίγο περισσότερο σαν στη Μαλαισία. Θα συνεχίσω να δουλεύω και θα κρατήσω αυτή την προσέγγιση που έχω, γιατί λειτουργεί τέλεια για ‘μένα.

Ο Rosberg συνεχίζει να είναι στην πρώτη θέση, έτσι δεν είναι; Στον αθλητισμό, όλα είναι ένα ψυχολογικό παιχνίδι. Έτσι, με το να πάρεις καλά αποτελέσματα, δεν μπορείς να μετρήσεις την επίδραση που θα έχει αυτό στους ανθρώπους, αλλά ξέρω πόσο θετικό είναι για ‘μένα.

Πρόσφατα, ο Εκτελεστικός Διευθυντής και μέτοχος κατά 30% τής Mercedes AMG, Toto Wolff, ξεκαθάρισε ότι θα πρέπει να μεγαλώσουν τη διαφορά τους από τους ανταγωνιστές τους, άποψη που βρίσκει σύμφωνο και τον Hamilton.

Υπάρχουν τόσοι πολλοί αγώνες μέχρι το τέλος, επομένως δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα συμβεί. Η Ferrari έκανε ένα μεγάλο βήμα στην Κίνα. Δεν έχουν τον ίδιο ρυθμό μ’ εμάς, αλλά το να πας από τη 10η θέση (στο Μπαχρέιν) στην 3η, είναι αρκετά εντυπωσιακό. Επίσης, η Renault θα βελτιώσει τον κινητήρα της για τον επόμενο αγώνα. Δεν μπορούμε να μένουμε στάσιμοι. Πρέπει να συνεχίζουμε να βελτιωνόμαστε και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε.

Hamilton Lowe Wolff Rosberg

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, φέτος τα μονοθέσια δεν έκαναν ούτε ένα χιλιόμετρο στο Circuit de Catalunya στο πλαίσιο των χειμερινών δοκιμών, ωστόσο αυτό ουδόλως φαίνεται πως απασχολεί τον Paddy Lowe. Ο Τεχνικός Διευθυντής των Γερμανών πιστεύει πως η ισπανική πίστα δείχνει πόσο πραγματικά καλό είναι ένα μονοθέσιο, συνεπώς είναι ένα καλό benchmark.

Το διάλειμμα στην εντός πίστας δράση δίνει την ευκαιρία να δουλέψουμε στα μονοθέσια και να φέρουμε περισσότερα νέα εξαρτήματα για τον επόμενο αγώνα. Εκτός από το γεγονός ότι είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός αγώνας, στη Βαρκελώνη βλέπουμε το πρώτο μεγάλο βήμα αναβαθμίσεων και θα δούμε μια σειρά από βελτιώσεις στο pit lane.

Η πίστα είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα μονοθέσια: αναμφισβήτητα απαιτεί τον καλύτερο συνδυασμό δύναμης, χειρισμού και αεροδυναμικής που βλέπουμε σε όλη τη σεζόν. Λέγεται συχνά ότι ένα αυτοκίνητο που είναι καλό στην στη Βαρκελώνη θα είναι εξαιρετικό σε όλη τη σεζόν. Έτσι, ανυπομονούμε να δούμε πού βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ο Βρετανός, πρώην Τεχνικός Διευθυντής τής McLaren, είναι ένας ακόμα που εκφράζει το πνεύμα που υπάρχει στο Brackley, δηλαδή ότι όσο μεγάλο κι αν είναι το κενό που τους χωρίζει αυτή τη στιγμή από το δεύτερο “group”, δε θα πρέπει ν’ αφήσουν στιγμή το πόδι τους από το γκάζι.

Δεν υπάρχει καμία αίσθηση εφησυχασμού ή υποχώρησης επειδή το μονοθέσιό μας έδειξε δυνατό στους πρώτους αγώνες. Ο στόχος μας είναι όχι απλά να έχουμε τον ίδιο ρυθμό εξέλιξης με τους αντιπάλους μας, αλλά ακόμα καλύτερο. Και φυσικά θέλουμε να χτίσουμε πάνω στην πρωτοπορία που έχουμε και στα δύο πρωταθλήματα.

[Πηγές: AutoSport, Mercedes AMG]