F1 Grand Prix of Bahrain - Practice

Στη αναζήτηση του καλού του εαυτού συνεχίζει να βρίσκεται ο Sebastian Vettel. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ηττηθεί σχεδόν κατά κράτος από τον Daniel Ricciardo, που στους 4 πρώτους αγώνες έδειξε ότι είναι πολύ πιο ανταγωνιστικός οδηγός από τον Mark Webber. Ο Γερμανός ψάχνει ακόμα μαζί με τους μηχανικούς πού οφείλεται η κακή του απόδοση, με το set-up να μοιάζει υπεύθυνο, ενώ ο 26χρονος θα έχει και νέο σασί, όταν αυτό θα είναι έτοιμο.


Παρόλο που έχουν περάσει 4 Grand Prix, ο Seb ακόμα δεν έχει καταφέρει να βρει τον ιδανικό τρόπο οδήγησης της νέας RB10, και μάλιστα τονίζει ότι είναι χειρότερη οδηγικά από την RB9, ιδίως στο φρενάρισμα και τις στροφές.

Σε σχέση με την περασμένη σεζόν, οι εντυπώσεις μου έχουν μειωθεί κατά πολύ. Το αυτοκίνητο δεν ξέρει τι θέλω. Στο φρενάρισμα και στις στροφές δεν έχω καθόλου αυτοπεποίθηση.

Η τελευταία πρόταση έρχεται σε μερική αντίφαση με τα όσα έχουμε δει μέχρι τώρα: η RB10 έχει φανερή έλλειψη δύναμης στις ευθείες, αλλά το αυστριακό μονοθέσιο είναι πολύ σταθερό στο φρενάρισμα και γρήγορο στις στροφές, καθώς παράγει μεγάλα ποσά κάθετης δύναμης, ίσως τα μεγαλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο.

Όπως και να ‘χει, ο Vettel συνεχίζει να τα βάζει με τη νέα εποχή τής Formula 1, λέγοντας ότι θα προτιμούσε να οδηγεί μονοθέσιο με ατμοσφαιρικός V10 ή V12 κινητήρα.

Είμαστε σ’ ένα επικίνδυνο άθλημα με δυνατό ήχο. Διατρέχουμε τον κίνδυνο να χάσουμε την ουσία τού αθλήματος. Θα προτιμούσα ένα μονοθέσιο με V10 ή V12 και 1.000 άλογα. Θα ήθελα να οδηγώ ένα τόσο γρήγορο μονοθέσιο. Πρέπει να αισθάνομαι σαν να εξημερώνω έναν δράκο ή ένα θηρίο.

[Πηγή: GMM | Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]