GP SPAGNA F1/2014

Έπρεπε να περιμένει μέχρι τον 4ο αγώνα της χρονιάς για να μπορέσει να βρεθεί στο βάθρο των νικητών. Ο λόγος για τον Fernando Alonso, που ήταν αυτός που πλαισίωσε τους οδηγούς τής Mercedes στο βάθρο τής Κίνας, και θα ήταν πολύ όμορφο για τον ίδιο να υπάρξει μια επανάληψη και στον αγώνα μέσα στην πατρίδα του. Φυσικά, οι χιλιάδες οπαδοί του θα βρίσκονται στην πίστα, για να του δώσουν όση περισσότερη ώθηση μπορούν, αν και φέτος τα πράγματα είναι χειρότερα σε σχέση με πέρυσι, που κατάφερε να πάρει τη νίκη, τη δεύτερη και τελευταία για το 2013 για λογαριασμό τής Scuderia.


Μπορεί, όμως, ο Ισπανός ν’ ανέβει για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο; Σύμφωνα με τον ίδιο, θα είναι δύσκολο, επισημαίνοντας πως δεν υπάρχει αυτή η σκέψη στην προσέγγιση του Grand Prix. Μπορεί ο Toto Wolff να πιστεύει ότι η ιταλική ομάδα θα είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος της για τον φετινό τίτλο, όμως ο 32χρονος δεν έχει την ίδια άποψη.

Αν υπολογίσουν ότι μπορούμε να παλέψουμε για το πρωτάθλημα, είναι καλό, διότι μας σέβονται. Αλλά, πρέπει να βελτιωθούμε αν θέλουμε να γίνουμε πραγματική απειλή. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό. Δεν είμαστε σε θέση για να είμαστε χαρούμενοι. Ξεκινάμε με κάποια διαφορά από τις κορυφαίες ομάδες, ειδικά από τη Mercedes.

Δε νομίζω ότι μπορούμε το βάθρο. Δεν μπορούμε να ξεκινάμε το Σαββατοκύριακο έχοντας το μυαλό μας στο βάθρο ή στη νίκη. Ξέρουμε ότι θα είναι σκληρό Σαββατοκύριακο και δε θα είναι εύκολο. Όλα μπορούν να συμβούν, αλλά αν σας έλεγα σήμερα ότι μπορούμε να παλέψουμε για το βάθρο, μάλλον θα σας έλεγα ψέματα και δε θέλω να το κάνω.

Οι αναβαθμίσεις που θα έχει η F14 T είναι σημαντικές: νέες πτέρυγες, αλλαγές στα sidepods και νέο κάλυμμα κινητήρα. Επίσης, θα υπάρχουν μικρότερα ψυγεία και το power unit θ’ αποδίδει περίπου 10 επιπλέον ίππους. Η Παρασκευή θα είναι σημαντική για όλες τις ομάδες, καθώς θα πρέπει να αξιολογήσουν αυτές τις αναβαθμίσεις και να ρυθμίσουν σωστά τα μονοθέσιά τους για το Σαββατοκύριακο, ξεκινώντας άμεσα από το FP1, που θα ξεκινήσει στις 11:00 ώρα Ελλάδας.

[Πηγή: FIA | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]