volkswagen-polo-gte-plug-in-hybrid-hot-hatch-could-launch-in-2015-81054_1

Η Volkswagen, είτε ως group είτε ως μεμονωμένη εταιρία, έχει κάνει σαφείς τις προθέσεις της να εμπλουτίσει την γκάμα της με αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα. Επίσης, μην ξεχνάμε το Golf GTE που χάρη στο υβριδικό set upτου (1400άρης TSI και ηλεκτροκινητήρας) αποδίδει 201 ίππους και 349 Nm ροπής και χαρίζει αν μη τι άλλου σβέλτες επιδόσεις καταναλώνοντας μόλις 1.8 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμποντας 35 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.

Επομένως, δεν προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση οι φήμες που κυκλοφορούν τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο και κάνουν λόγο για το λανσάρισμα της GTE έκδοσης και του νέου Polo. Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι το 2014 Polo χρησιμοποιεί την “παλιά”, PQ25 πλατφόρμα και όχι την MQB, άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το ίδιο drivetrain με το Golf GTE. Ξέρουμε λοιπόν τι δεν θα χρησιμοποιεί το Polo GTE. Τι θα χρησιμοποιεί όμως; Μέχρι στιγμής, δεν γνωρίζουμε αλλά οι μηχανικοί κάνουν λόγο για πληθώρα επιλογών, συμπεριλαμβανομένου του setup του XL1 και Twinup (δικύλινδρος diesel συν ηλεκτροκινητήρας).

Επιπλέον πληροφορίες θα έχουμε στα τέλη του 2014 ή στις αρχές του επόμενου έτους, αφού το μοντέλο δεν θα λανσαριστεί πριν από το τέλος του 2015. Τέλος, άγνωστη παραμένει και η τιμή αλλά η λογική επιβάλλει τοποθέτηση της GTE έκδοσης στο άνω άκρο της γκάμας του Polo.