Auto China 2014

Το Volkswagen Golf R 400 concept, παρουσιάστηκε τον Απρίλιο που μας πέρασε στην έκθεση του Πεκίνου και άμα την παρουσίαση του, άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες περί παραγωγής. Υπήρχαν μάλιστα δημοσιεύματα που έλεγαν ότι το μοντέλο παραγωγής θα είναι ισχυρότερο από το concept που ούτως ή άλλως είχε 400 άλογα και 450 Nm ροπής από έναν δίλιτρο, τετρακύλινδρο turbo κινητήρα.

Ακούγεται όμως πως ακριβώς εκεί έγκειται το πρόβλημα. Κυκλοφορεί η φήμη πως για να δει το Golf R 400 το φως της παραγωγής, πρέπει να βρεθεί κιβώτιο που θα αντέχει την ροπή. Γιατί όμως δημιουργείται θέμα τη στιγμή που προ λίγου καιρού, ο ίδιος ο Heinz-Jacob Neusser, ο επικεφαλής R&D της Volkswagen δηλαδή, δήλωσε πως ένα νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων θα αντικαταστήσει το υπάρχον 6-τάχυτο και πως το νέο αυτό κιβώτιο εξελίσσεται έτσι ώστε να αντέχει ροπή της τάξης των 500 Nm; Η λύση υπάρχει. Απλά προφανώς, το δημοσίευμα έπρεπε να έχει τίτλο “η παραγωγή του Volkswagen Golf R 400 εξαρτάται από το πότε θα βγει στην παραγωγή το νέο 10-τάχυτο κιβώτιο της εταιρίας”.