GP SPAGNA F1/2014

Μετά από δυο διαδοχικά πρωταθλήματα το 2005 και 2006, ο Fernando Alonso δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει τον τρίτο του τίτλο, παρότι έχει τερματίσει στη δεύτερη θέση άλλες τρεις φορές. Με 32 νίκες στο ενεργητικό του και μερικές εξαιρετικές σεζόν σε πιο αδύναμα από τον ανταγωνισμό μονοθέσια, ο Ισπανός θεωρείται από πολλούς, ακόμη και αντιπάλους, ως ο καλύτερος οδηγός της γενιάς του. Στις 29 Ιουλίου ο Alonso θα γιορτάσει τα 33α γενέθλιά του, όμως δεν υπάρχουν σκέψεις για να αποσυρθεί, τουλάχιστο πριν κατακτήσει το πολυπόθητο τρίτο στέμμα.

Είμαστε ακόμα πεινασμένοι για επιτυχίες, περιμένοντας την ευκαιρία μας για να γίνουμε πρωταθλητές. Αυτός είναι ο βασικός στόχος μου και δεν νομίζω να αποσυρθώ μέχρι να ικανοποιηθώ. Είναι κάτι για το οποίο δουλεύω και ελπίζω σ’ αυτό.

Τρεις τίτλοι σημαίνουν ένα βήμα. Δεν σημαίνει ότι δεν είμαι χαρούμενος με τους δύο, αλλά ο τρίτος σε βάζει σε μια λίστα με πολύ σημαντικά ονόματα. Έφτασα πολύ κοντά δύο φορές και ελπίζω στην επόμενη ευκαιρία που θα έχουμε, να μην χάσουμε ξανά.

Jack Brabham, Jackie Stewart, Niki Lauda, Nelson Piquet και φυσικά ο μεγάλος Ayrton Senna, ανήκουν στους τρεις φορές πρωταθλητές, με το Βραζιλιάνο να αποτελεί ήρωα της παιδικής ηλικίας του Fernando.

GP MONACO F1/2014

Για το πόσα χρόνια πιστεύει ο Ισπανός πως θα μπορεί να οδηγεί στο υψηλότερο επίπεδο, δεν δίνει ξεκάθαρη απάντηση, αφού η ηλικία δεν παίζει ρόλο για τον ίδιο. Όμως, αυτό που παίζει ρόλο, είναι η ευχαρίστηση που παίρνει από τη Formula 1 και το μονοθέσιο, κάτι που έχει αλλάξει φέτος με τους νέους κανονισμούς και τα πιο αργά αυτοκίνητα.

Νομίζω ότι μπορώ να συνεχίσω για αρκετό καιρό να κερδίζω και να είμαι ανταγωνιστικός για μερικά καλά χρόνια ακόμα. Δεν ξέρω πόσα· τρία, πέντε, επτά. Δεν νομίζω ότι αποτελεί πρόβλημα.

Δεν είναι πρόβλημα για πόσο καιρό θα μπορέσω να κρατηθώ σε αυτό το επίπεδο, είναι πρόβλημα του κατά πόσο θα διασκεδάζω οδηγώντας αυτά τα αυτοκίνητα στο μέλλον.

Τα νέα μονοθέσια της F1 είναι βαρύτερα, πιο αργά, είναι δύσκολο να καταλάβουμε τι κάνουν και δεν μπορείς να τα πιέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Πιέζεις για δύο γύρους και στη συνέχεια πρέπει να φυλάξεις τα ελαστικά μέχρι το επόμενο pit-stop. Μερικές φορές δεν χρειάζεται καν να πιέσεις. Αυτό δεν είναι κάτι που οι οδηγοί αγώνων θέλουν να κάνουν.

Ο πρώην πιλότος και νυν αναλυτής, David Coulthard, αποκάλυψε πως ακόμη και οι οδηγοί της Mercedes δεν είναι ικανοποιημένοι από τα νέα μονοθέσια, συμπληρώνοντας μάλιστα πως οι οπαδοί έχουν δίκιο και πως ο ήχος πρέπει να επιστρέψει.

FORMULA 1 - Bahrain Grand Prix

(Οι πιλότοι) Δεν είναι ευχαριστημένοι. Οι marketers αγαπούν (τη νέα εποχή) γιατί τους δίνει έναν λόγο να επενδύσουν στη F1, και το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό, αλλά οι οδηγοί δεν απολαμβάνουν την οδήγηση των φετινών αυτοκινήτων. Ο Nico και ο Lewis ίσως είναι λίγο πιο ευτυχισμένοι, καθώς έχουν ένα καλύτερο πακέτο, αλλά ακόμη κι εκείνοι αν τους μιλήσεις ιδιωτικά, λένε ότι η οδηγική εμπειρία δεν είναι τόσο καθαρή (pure) όσο ήταν.

Μεγάλο μέρος της F1, ήταν σχετικό με το πότε θα φτάσεις στην πίστα και θα ενθουσιαστείς από τον ήχο, καθώς και την αναμονή που ακολουθούσε μετά από αυτό. Με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ή τη μουσική, ο ήχος παίζει μεγάλο ρόλο στην όλη εμπειρία.

Άκουσα ότι το Μονακό ήταν 20 τοις εκατό κάτω φέτος. Έχουμε ευθύνη απέναντι στους οπαδούς, κι εκείνοι θα μιλήσουν και ξέρουν τι θέλουν.

Στη Ferrari πρέπει πρώτα να λύσουν τα αγωνιστικά προβλήματα, που κατατάσσουν με διαφορά την F14 T ως το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο. Στον Καναδά αναμένονται βελτιώσεις, όμως έως τώρα το καλύτερο αποτέλεσμα είναι μόλις μια τρίτη θέση στην Κίνα. Ο Alonso δεν απελπίζεται από τις φετινές εμφανίσεις, δηλώνοντας υπερήφανος που ανήκει στους κόκκινους, οι οποίοι διαθέτουν τα απαραίτητα συστατικά για να πετύχουν, απλά πρέπει να τα κάνουν να δουλέψουν μαζί.

Είμαι απλά πεινασμένος για να κερδίσω. Αυτή τη στιγμή είμαστε τόσο μακριά από τη νίκη που δεν νοιώθω απογοήτευση, αλλά ότι πρέπει να τα πάμε καλύτερα.

Οι δυνατότητες υπάρχουν. Έχουμε όλα τα συστατικά και απλά πρέπει να τα συνδυάσουμε. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας και ξέρω ότι η νίκη με τη Ferrari, θα σημαίνει κάτι περισσότερο από τη νίκη με μια άλλη ομάδα και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να κάνουμε.

GP SPAGNA F1/2014

Η δίψα του Ισπανού για επιτυχίες δεν αμφισβητήθηκε ποτέ. Αμφισβητήθηκε όμως η σχέση του με τον πρόεδρο Luca di Montezemolo. Μόλις πρόσφατα, βγήκαν στη δημοσιότητα δηλώσεις του Ισπανού που επιζητούσε υποστήριξη από την ομάδα του, με το Montezemolo να τονίζει το πόσο σημαντικός είναι ο “El Nano” για την ομάδα. Ο Alonso επιμένει πως δεν υπάρχει κάποιο θέμα μεταξύ τους και πως όλα είναι απόρροια των αποτελεσμάτων που δεν έχουν έρθει.

Μιλάμε συχνά, πολύ συχνά, μία φορά την εβδομάδα και όταν πρόκειται για Σαββατοκύριακο αγώνα, μιλάμε τρεις φορές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Μερικές φορές μιλάω περισσότερο με εκείνον παρά με την οικογένειά μου.

Γνωρίζουμε πως όταν τα αποτελέσματα δεν έρχονται, όλα όσα λες μπορούν να ερμηνευθούν με λάθος τρόπο, και το ίδιο ισχύει και γι ‘αυτόν. Αλλά σίγουρα δεν υπάρχουν προβλήματα.

Η δράση στον Καναδά ξεκινάει αύριο στις 5 το απόγευμα ώρα Ελλάδος, με τη Ferrari να ελπίζει σε ένα νέο ξεκίνημα για το φετινό πρωτάθλημα.

[Photo Copyrights: GEPA pictures/Studio Colombo/Ferrari/