2012-honda-civic-si-front-emblem

Η Honda και η Mercedes-Benz, κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους σε μία νέα έρευνα της ALGστις Η.Π.Α. περί αντιληπτής/υποκειμενικής ποιότητας.

Mainstream2

Η Honda πήρε την πρώτη θέση ανάμεσα στις “mainstream” μάρκες, με την Toyota, την Volkswagen, την Subaru και την GMC να κλείνουν την 5άδα ενώ στο άλλο άκρο της λίστας, βρίσκουμε την Fiat, την Scion, την Skoda, την Suzuki και τελευταία την Smart.

Luxury3

H Mercedes-Benz από την άλλη, πήρε την πρωτιά ανάμεσα στις “luxury” μάρκες. Δεύτερη ήταν η Lexus, τρίτη η BMW, τέταρτη η Porsche και πέμπτη, η Audi. Τις τελευταίες θέσεις, καταλαμβάνουν οι: Volvo, Lincoln, Land Rover, Tesla και Alfa Romeo.

Όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ένα αυτοκίνητο, το μέγεθος “brand perception” [το πώς βλέπουν δηλαδή την κάθε μάρκα] επηρεάζει το πόσο γρήγορα θα μειωθεί η τιμή του. Όταν αποφασίζουν για το ποιο αυτοκίνητο να αγοράσουν, οι καταναλωτές δεν πρέπει να σκεφτούν μόνο την ποιότητα κατασκευής. Πρέπει να σκεφτούν τη θέση της μάρκας στην αγορά.

Δήλωσε ο πρόεδρος της ALG, Larry Dominique. Η έρευνα έγινε σε δείγμα 30.000 ανθρώπων που αγόρασαν πρόσφατα αυτοκίνητο. Αυτοί, αξιολόγησαν την ποιότητα κάθε μάρκας ενώ από τις απαντήσεις, αφαιρέθηκε η μάρκα της οποία μοντέλο έχουν αγοράσει. Η έρευνα δείχνει πως η οικειότητα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο πώς “βλέπει” ο καταναλωτής μίας μάρκα. Αυτό, εξηγεί έως έναν βαθμό την τελευταία θέση της Alfa Romeo και δείχνει την δυσκολία του έργου που ανέλαβε ο Sergio Marchionne και το επιτελείο του για επαναφορά της μάρκας στην Αμερικανική αγορά.