Η BMW M4 είναι ταχύτερη από ένα 2011 Nissan GT-R στην πίστα Nurburgring GP

Σχετικά άρθρα

BMW M4

Όλοι θέλουν να μάθουν πόσο γρήγορες είναι πραγματικά οι BMW M3/M4 και ο καλύτερος τρόπος να το κάνεις αυτό, είναι να τις συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό. Αυτό προφανώς ήταν το σκεπτικό πίσω από το test που έκανε το Auto Zeitung που πήρε μία BMW M4 και ένα Audi RS5 και πήγε στην πίστα του Nurburgring GP για να δει τι μπορούν να κάνουν. Σίγουρα τα δύο μοντέλα έχουν 2 χρόνια διαφοράς (4 αν δεν υπολογίζεις το facelift του 2012 για το RS5) αλλά μην το βλέπεις ως αυστηρό συγκριτικό. Οι διαφορές, συνεχίζονται στους κινητήρες (ατμοσφαιρικός V8 4.2 λίτρων με απόδοση 450 ίππων και 430 Nm ροπής για το Audi, twin-turbo 6-κύλινδρος σε σειρά με 431 ίππους και 550 Nm για την BMW), την μετάδοση (τετρακίνηση εναντίον πισωκίνησης) και το βάρος (1788 κιλά για το RS5, 1615 για την M4).

Η πίστα του Nurburgring GP, έχει μήκος 3.7 χιλιόμετρα και το Audi RS5 κατάφερε χρόνο της τάξης του 1:41:5 ενώ η BMW M4, ήταν σημαντικά ταχύτερη, με χρόνο 1:38:9. Από εκεί και πέρα όμως, το πρώτο πράγμα που κάνει κάποιος (εγώ τουλάχιστον), είναι να κοιτάξει άλλους χρόνους στο fastestlaps.com. Ξέρω ότι οι χρόνοι που αναρτώνται εκεί δεν είναι απόλυτοι οπότε ότι ακολουθήσει, μην το παίρνεις ως αδιαμφισβήτητο γεγονός. Αν έχεις κάποια άλλη πηγή, πιο αξιόπιστη από το προαναφερθέν site, μπορείς να την παραθέσεις στα σχόλια.

Που στέκεται λοιπόν το 1:38:9 της M4 στο Nurburgring GP; Στην πρώτη πεντάδα! Ταχύτερη από την Porsche 911 GT2 RS του 2010 και από το Nissan GT-R του 2011. 1 μόλις δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή από την Lamborghini Aventador και 0.8 δευτερόλεπτα πιο αργή από την Porsche 911 GT3 RS 4.0! Καθόλου κακή παρέα.

Από εκεί και πέρα, το Auto Zeitung έδωσε τη νίκη στην M4 όχι μόνο εξαιτίας του καλύτερου χρόνου, αλλά επειδή είχε καλύτερη βαθμολογία στην ασφάλεια, την άνεση, την κατανάλωση καυσίμου και την οδική συμπεριφορά. Περιμένουμε με ανυπομονησία την πρόταση της Mercedes ώστε να γίνει μία πιο ουσιαστική σύγκριση με ένα εξίσου σύγχρονο μοντέλο.

ΠηγήAuto Zeitung
ΠηγήBimmerpost

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...