GP CANADA F1/2014

Παρά τις αναβαθμίσεις στις οποίες ήλπιζε η Ferrari για ένα νέο ξεκίνημα στον Καναδά, η εικόνα της F14 T ήταν απογοητευτική, τόσο σε ρυθμό κατατακτηρίων, όσο και σε αγώνα. Η έβδομη και δέκατη θέση που είχαν στην εκκίνηση οι οδηγοί της Scuderia, σίγουρα δεν βοήθησε στην εξέλιξη του αγώνα, όμως χρειάστηκαν τρεις εγκαταλείψεις ταχύτερων συνδυασμών για να βρεθεί ο Raikkonen εντός δεκάδας και να βελτιώσει οριακά τη θέση του ο Alonso(έκτος).

Σύμφωνα με το Marco Mattiacci, η φύση της πίστας δεν ταίριαξε στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου, ενώ, δεν λειτούργησαν όπως θα έπρεπε όλες οι αναβαθμίσεις. Χαρακτηριστικό των προβλημάτων που συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους κόκκινους στον τομέα εξέλιξη, ήταν η μή χρησιμοποίηση του ειδικού καλύμματος κινητήρα, ειδικά σχεδιασμένου για τον Καναδά και τη Μόνζα.

Σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα του συνολικού πακέτου της, η Ferrari δοκίμασε ένα πιοεφαρμοστό” κάλυμμα κινητήρα στο Μόντρεαλ, το οποίο τελείωνε στο ύψος των πίσω ελαστικών, ενώ διέθετε και μακρύτερα sidepods. Η κύρια λειτουργία της νέας διάταξης ήταν στο να βοηθήσει συνολικά την ψύξη, αν και αυτό ήρθε με κόστος στην κάθετη δύναμη. Ωστόσο, η ομάδα αποφάσισε πως το νέο κάλυμμα δεν προσέφερε αρκετό όφελος όσον αφορά την ψύξη και επανήλθε πίσω στην αρχική διαμόρφωση.

GP SPAGNA F1/2014

Οι άνθρωποι της Scuderia τα έχουν βάλει με τους εαυτούς τους για την εικόνα της ομάδας στο τελευταίο Grand Prix, όμως δεν θα σταματήσουν να πιέζουν, αφού η εξέλιξη της φετινής χρονιάς θα μεταφερθεί και στο 2015.

Είμαστε οργισμένοι με τους εαυτούς μας, αλλά δεν έχουμε καμία πρόθεση να παραιτηθούμε. Η Καναδική πίστα σίγουρα δεν μας ταιριάζει, δεδομένου ότι ανέδειξε τα δυνατά σημεία ορισμένων από τους ανταγωνιστές μας και συν τοις άλλοις, δεν πήγαν όλα καλά για εμάς, δεδομένου ότι ξεκινήσαμε από πολύ πίσω και οι άλλοι βελτιώθηκαν περισσότερο από ότι εμείς.

Από τη θετική πλευρά, όλοι θέλουμε να αντεπιτεθούμε, ξεκινώντας με τους οδηγούς μας, Kimi και Fernando, που είναι και οι δύο επίμονα παιδιά, ανταγωνιστικά και ξέρουν πώς να εργάζονται ως ομάδα, για να μας υποδείξουν την κατεύθυνση που πρέπει να κινηθούμε στο πρόγραμμα εξέλιξης. Ορισμένες αναβαθμίσεις έδειξαν θετικά αποτελέσματα και γι ‘αυτό θα συνεχίσουμε, αγώνα με τον αγώνα, στο ίδιο σκεπτικό.

Οι αλλαγές που επιχειρούν Mattiacci και Allison στον τρόπο σκέψης, οργάνωσης και λειτουργίας της ομάδας, χρειάζονται χρόνο. Ο Ιταλός βλέπει ήδη βελτίωση στη Ferrari, ενώ για την F14 T υπόσχεται αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα.

Έχουμε βελτιωθεί από την αρχή του έτους, αλλά κάθε δικό μας βήμα προς τα εμπρός, θα πρέπει να εξεταστεί με βάση το τι έχουν κάνει ανταγωνιστές μας. Η Ferrari έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε μια συγκεκριμένη προσέγγιση, που βασίζεται: στον Πρόεδρο Montezemolo, το James Allison, το Fernando Alonso, τον Kimi Raikkonen και μια ομάδα από ταλαντούχους μηχανικούς. Πρόκειται για μια αναδιάρθρωση της ομάδας, με ανθρώπους που έχουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες για να φέρουν εις πέρας την αποστολή.

Υπάρχει ένα σαφώς καθορισμένο πρόγραμμα ανάπτυξης πάνω στο οποίο δουλεύουμε και θα δείτε αναβαθμίσεις σε κάθε αγώνα. Ένας άλλος σημαντικός στόχος είναι να επιταχύνουμε το χρόνο αντίδρασης μας, το οποίο είναι κάτι που οι ανταγωνιστές μας φαίνεται να καταφέρνουν να κάνουν καλά.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]