Lewis Hamilton Rosberg

Δεν θα μπορούσα να ξεκινήσω τα άχρηστα χρήσιμα νέα με οποιαδήποτε άλλη είδηση: Ο Michael Schumacher ξύπνησε από το κώμα. Όσο και να συμπαθείς ή να αντιπαθείς τον συγκεκριμένο πιλότο, ο άνθρωπος είναι ζωντανός θρύλος. Αφού κυκλοφόρησαν τα νέα της μεταφοράς του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομειακό Κέντρο του Bo, όλες οι ομάδες, αλλά και ξεχωριστά οι περισσότεροι πιλότοι της Formula 1, έστειλαν μηνύματα γρήγορης ανάρρωσης στον Γερμανό, χρησιμοποιώντας τους λογαριασμούς τους στο Twitter.

Ο Lukas Podolski αφιέρωσε το 4-0 της εθνικής Γερμανίας επί της Πορτογαλίας στον άτυχο Γερμανό πιλότο, λέγοντας πως ο Schumacher δεν είναι μόνο φίλος του και λάτρης του ποδοσφαίρου, αλλά και πολύ καλός άνθρωπος. Ο Thomas Muller, ο οποίος είναι και πρώτος σκόρερ μέχρι στιγμής στο μουντιάλ, δήλωσε:

Ίσως να είδε το παιχνίδι ή να έμαθε για το αποτέλεσμα.

Lukas_Podolski_l._und_Michael_Schumacher_

Αυτός ο οποίος δεν έγραψε τίποτα για τον Schumacher, ήταν ο Stephane Samson. Ο πρώην υπεύθυνος της Lotus για τα social media απολύθηκε από τη Βρετανική ομάδα, μετά από κάποια αμφιλεγόμενα Tweet. Σίγουρα θα θυμάσαι την φωτογραφία των κουνελιών, μετά την αποχώρηση του Kimi Raikkonen από την Lotus. Τότε αναρωτιόμασταν ποιος ήταν ο υπεύθυνος… τώρα ξέρουμε.

Ο λόγος απόλυσης του 40-χρονου, ήταν η φωτογραφία δυο ανδρών που φιλιόντουσαν, την οποία και δημοσίευσε στο Twitter της Lotus στις 7 Φεβρουαρίου με την λεζάντα:

Ευχόμαστε σε όλους του αθλητές καλούς Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αυτό σύμφωνα με τη Lotus, η οποία έσβησε αμέσως το Tweet, προκάλεσε δυσφήμιση και απώλεια κερδών στην εταιρία. Φυσικά το όλο θέμα έχει καταλήξει στα δικαστήρια, με τον Samson να κατηγορείται ότι έκλεισε την επίσημη σελίδα της Lotus πριν φύγει και συνεχίζοντας να την δυσφημεί μετά την αποχώρησή του, ζητώντας να γίνει παγκόσμιο trend το #LotusAntiGay.

Lewis Hamilton Selfie

Τυχαία εντελώς θα περάσω τώρα στα νέα του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν πολυάσχολος τις τελευταίες δύο εβδομάδες, αφού δεν έκατσε καθόλου στα αυγά του. Εκτός από το νέο του τατουάζ, το οποίο λέει: “Ανυπολόγιστα Ισχυρός” (Powerful Beyond Measure) κομπλέ με πυξιδούλα από κάτω και τον αριθμό 44 πίσω από το αυτί για να μην ξεχάσει το νούμερό του, ο 29-χρονος επισκέφτηκε και τα MotoGp στη Βαρκελώνη, όπου ανέφερε ότι σκεφτόταν να ασχοληθεί με τις μηχανές, αλλά επέλεξε τελικά τα 4-τροχα.

Εκτός αυτού ο οδηγός της Mercedes βρέθηκε και στο Maranello, με τις φήμες να οργιάζουν και να του δίνουν μια θέση στη Ferrari από το 2015 κιόλας. Η αλήθεια μάλλον είναι ότι ο Hamilton απλά ενδιαφέρεται για τη LaFerrari, με την απορία όλων να έγκειται στο πως σκοπεύει να την οδηγήσει, αφού επιτρέπεται να κυκλοφορεί μόνο με έναστρα οχήματα δημοσίως. Δωράκι για τη Nicole;

Η Ferrari παρότι αρνήθηκε ότι έκανε πρόταση στον Adrian Newey φαίνεται πως προσέγγισε και τον Andy Cowell της Mercedes, σύμφωνα με τον Ιταλικό τύπο. Από την πλευρά του πάντως ο Helmut Marko, επιμένει πως οι Ιταλοί έκαναν πρόταση στον αρχισχεδιαστή της Red Bull:

Είχαμε πολλές συζητήσεις με τον Adrian. Η Ferrari του έκανε μια τρελή προσφορά όσον αφορά τα χρήματα αλλά και τους όρους των υποχρεώσεών του.

Ο Αυστριακός όμως δεν μασάει τα λόγια του, ούτε όταν μιλάει για τον αγαπημένο του οδηγό, τον Sebastian Vettel:

Του είπα, 50 μηχανικοί δουλεύουν πάνω στον κινητήρα και δεν μπορούν να βρουν κάποια λύση. Είσαι κορυφαίος πιλότος, πρέπει να τα καταφέρεις. Αν δεν μπορεί να λύσει τα θέματα που έχει με το μονοθέσιο, το ευκολότερο πράγμα είναι ο οδηγός. Πρέπει να βελτιωθεί. Ο Sebastian παραπονιόταν για το κακό αυτοκίνητο, θέλει να είναι όλα στην εντέλεια.

Το βασικό πρόβλημά του ήταν στο κατέβασμα ταχυτήτων. Το πίσω μέρος αποσταθεροποιούνταν και δεν μπορούσε να καταλάβει ότι δεν μπορούσαμε να το διορθώσουμε. Θέλει τα μονοθέσια να είναι τέρατα, να μην είναι ευκολοδήγητα. Πιστεύει πως η Formula 1 έχει πάρει λάθος πορεία.

Στα υπόλοιπα νέα, φαίνεται πως το Bahrain δεν θα επιστρέψει ως πίστα δοκιμών πριν το πρωτάθλημα του 2015, καθώς χρειάζεται ο τριπλάσιος χρόνος για να μεταφερθούν εκεί εξαρτήματα. Πιθανότατα, για τις χειμερινές δοκιμές, θα χρησιμοποιηθούν οι πίστες της Jerez και της Βαρκελώνης. Όπως είπε ο Paul Hembery της Pirelli:

Το Bahrain είναι πολύ πιο μακριά από την Ισπανία, οπότε τα έξοδα είναι μεγαλύτερα. Από πλευράς τροφοδοσίας, το Bahrain είναι ένας εφιάλτης. Σε περίπτωση προβλήματος θέλεις πολύ περισσότερη ώρα για να φέρεις νέα εξαρτήματα. 6-ωρες πτήσεις αντί για 2-ωρες.

ferrari-boeing

Η Williams βραβεύτηκε στο Λονδίνο με το Pioneer Award, το οποίο είναι το ανώτατο βραβείο στη Βρετανία, όσον αφορά τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Η αναγνώριση του έργου που κάνει η Williams Advanced Engineering στα νησιά Fair και Eigg της Σκωτίας είναι απόδειξη για το γεγονός ότι κάποιες τεχνολογίες που αναπτύσσονται για τους μηχανοκίνητους αγώνες, μπορούν μακροχρόνια να βοηθήσουν σε τελείως διαφορετικούς τομείς, όπως για παράδειγμα στην καταπολέμηση του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Williams Advanced Engineering Fair

Η Caterham επιβεβαίωσε πως στις δοκιμές νέων πιλότων στο Silverstone, στις 8 και 9 Ιουλίου, θα συμμετέχει και πάλι ο 22-χρονος Will Stevens. Ο Βρετανός δηλώνει έτοιμος και κατενθουσιασμένος:

Είναι υπέροχη αίσθηση να ξέρω ότι θα επιστρέψω σε μονοθέσιο Formula 1, μετά από τόσο καιρό στον εξομοιωτή. Ανυπομονώ να δω πως συγκρίνεται με το πραγματικό μονοθέσιο. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε δύσκολο πρόγραμμα εκείνη τη μέρα και θα φροντίσω να είμαι συγκεντρωμένος για να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για την ομάδα.

Gabelhofen Hotel
Φτάνοντας τώρα στα νέα του Αυστριακού GP, η Mercedes και η Red Bull ήρθαν σε νέα αντιπαράθεση, καθώς οι άνθρωποι της Mercedes διώχτηκαν από το ξενοδοχείο στο οποίο είχαν κάνει κράτηση. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται οι Toto Wolff και Niki Lauda, οι οποίοι τώρα θα πρέπει να αναγκάσουν κάποιους μηχανικούς τους να κάνουν 70 χιλιόμετρα τη μέρα για να φτάσουν στη πίστα.

Τι σχέση έχει η Red Bull; Μάντεψε ποιος είναι ο νέος ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου-κάστρου που ακύρωσε τις κρατήσεις των ανθρώπων της Γερμανικής ομάδας… μα φυσικά ο Dietrich Mateschitz. Το δεξί του χέρι-σύμβουλος της Red Bull-τηλεοπτικός μαϊντανός της ομάδας, Helmut Marko, είπε πάντως πως η Mercedes ακύρωσε από μόνη της τις κρατήσεις, ενώ μάλιστα η Red Bull βοήθησε και στο να βολευτεί ο Lewis Hamilton στο καλύτερο ξενοδοχείο κοντά στην πίστα, αφού δεν θα μπορούσε να έχει στην Αυστρία το αυτοκινούμενό του.

Muppet Show

Πραγματικά Lauda και Marko μου θυμίζουν ώρες ώρες τους δύο παππούδες από το Muppet Show. Αντίστοιχα μέσα στη γκρίνια ήταν και η Force India, μετά την τιμωρία του Sergio Perez για το ατύχημα στον αγώνα του Καναδά. Σύμφωνα με την έφεση που έκανε η Ινδική ομάδα, θα εξεταστούν νέα στοιχεία για τους λόγους του ατυχήματος, με πιθανή αλλαγή στην απόφαση των αγωνοδικών του Καναδά.

Η πιο ήσυχη ομάδα φαίνεται να είναι η Ferrari τον τελευταίο καιρό, αφού φαίνεται πως έχει επικεντρωθεί στο να “σώσει” την Formula 1. Σαν κοστουμάτος υπερήρωας, ο Luca Di Montezemolo επανέλαβε πως η Formula 1 πρέπει να αλλάξει τροπάριο και η Ferrari έχοντας 64 χρόνια συμμετοχής έχει κάθε δικαίωμα να κοιτάει το μέλλον του αθλήματος.

Ferrari Red Bull

[Πηγές: GMM, Twitter, Telegraph, OmniCorse, BBC, Bild, F1Sport]

Δελτία Τύπου

Will Stevens Silverstone Test

Added: Thu 12 Jun, 2014

Caterham F1 Team has confirmed that its Test Driver and Caterham Racing Academy member Will Stevens will drive the team’s 2014 CT05 F1 car on July 8th at the Silverstone F1 test, taking place after the British Grand Prix.

Will is currently fourth in the 2014 Formula Renault 3.5 Series with 68 points, having won the opening race of the season in Monza and with two further podium finishes to his name. In addition to his commitments in that championship he has also been playing a central role in the development of Caterham F1 Team’s driver-in-the-loop simulator at its Leafield Technical Centre HQ in the UK. The simulator is now an integral part of the team’s engineering toolbox and as well as helping to develop and fine-tune its technical capabilities, Will has also been providing race weekend support in the cockpit in his role as the team’s Test Driver.

Will Stevens: “It’ll be great to be back in an F1 car for the first time since the 2013 Silverstone test and with the amount of time I’ve already spent in the virtual car in the simulator, I can’t wait to see how it compares to the real thing. I’m sure we’ll have a busy runplan set for the day and my focus will be on doing the best job I can for the team, building on the work I’ve been doing all year in the sim at Leafield.”

 

Williams Advanced Engineering Wins Pioneer Award for Flywheel Technology

13 JUN 2014

Williams’ burgeoning credentials as a leader in the energy efficiency field were bolstered further last night after winning the Pioneer Award at the 2014 British Renewable Energy Awards, the most prestigious event in the UK renewable energy industry calendar.

The Awards were held at London’s Savoy hotel and recognise and celebrate the achievements of companies and individuals who have done something amazing in renewables over the past year. The Pioneer Award is designed to honour an organisation that is traditionally outside of the sustainable energy industry but has pioneered the use of renewable fuels, heat or power.

Williams Advanced Engineering is the engineering services and technology business of the Williams group of companies that includes the world famous WILLIAMS MARTINI RACING Formula One team. Williams Advanced Engineering won the Pioneer Award for its work in taking flywheel energy storage technology, first developed for Williams’ 2009 Formula One car, and bringing it to market in the renewables and transport sectors.

A particular case study of interest to the judging panel was a project backed by the UK government’s Department of Energy and Climate Change which is seeing this flywheel technology installed on two microgrids in the Scottish highlands to help stabilise their power grids, improve energy efficiency and reduce emissions from non-renewable power sources.

Commenting on the award success Craig Wilson, Managing Director of Williams Advanced Engineering, said; “Flywheel energy storage technology really kick started Williams’ diversification programme beyond motor racing and has set the scene for Williams Advanced Engineering’s subsequent expansion into other forms of energy efficient technology. The fact that in less than five years a technology first developed for a racing car is now being installed on a renewable microgrid is testament to the ability we have to accelerate technical innovations that help address important issues such as global warming. It’s is a real honour to be acknowledged for our R&D work in energy efficiency at such a prestigious awards ceremony.”