Toyota_Prius_2012_03

Αν βιάζεσαι να δεις στην αγορά την επόμενη γενιά του Toyota Prius, τότε θα πρέπει να περιμένεις μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015. Το μοντέλο με κωδική ονομασία “690A” καθυστερεί μιας και η Toyota θέλει να λύσει μερικά προβλήματα που αντιμετωπίζει με το σασί και το σώμα, σε μια προσπάθεια της να πετύχει τη μέγιστη μείωση κατανάλωσης.

Το νέο Prius θα φορά ένα υβριδικό κινητήρα, ο οποίος θα είναι μικρότερος, ελαφρύτερος και πιο αποτελεσματικός. Θα φέρει μαζί του και μια νέα εποχή για ένα ευρύ φάσμα νέων οχημάτων της Toyota και της Lexus. Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα διαθέτει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων, οι οποίοι θα προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου (-10%), σε ένα πιο συμπαγές πακέτο, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο και θα κοστίζει λιγότερο στη κατασκευή του.

Παράλληλα οι κινητήρες θα είναι πιο αποδοτικοί, με καλύτερες επιδόσεις και θα διαθέτουν τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, τις μπαταρίες και τον βενζινοκινητήρα. Θα διαθέτει μικρότερο ηλεκτροκινητήρα, πιο αποδοτικό βενζινοκινητήρα και καλύτερες μπαταρίες που θα προσφέρουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.

Ο νέος βενζινοκινητήρας έχει θερμική απόδοση μεγαλύτερη του 40% (38,5% ο τωρινός κινητήρας), με το νέο πιο πετυχημένο υβριδικό αυτοκίνητο όλων των εποχών, να κατασκευάζεται πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα της Toyota, Toyota New Global Architecture (TNGA) η οποία προσφέρει χαμηλότερο κέντρο βάρους και αυξημένη δομική ακαμψία. Η νέα πλατφόρμα θα κάνει το Prius να ζυγίζει 70 κιλά λιγότερα, με το αυτοκίνητο να διαθέτει καλύτερη αεροδυναμική και πιο άνετο εσωτερικό.

Θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία -αργότερο ίσως και στις Η.Π.Α- με τη μέση κατανάλωση του να βελτιώνεται κατά 8 με 10%, όχι μόνο χάρη στη βελτιωμένη υβριδική τεχνολογία, αλλά και του μειωμένου βάρους, το οποίο αναμένεται να μειωθεί κατά 20% σε σχέση με τη τωρινή γενιά.