Μέρος του μέλλοντος για όλες τις εταιρίες τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της Blackberry, είναι τα αυτοκίνητα. Δεν αναφέρομαι απαραίτητα σε προσπάθειες σαν αυτήν της Google αλλά για πιο βατά πράγματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η αγορά του QNX από την Blackberry το 2010. Με αυτήν την αγορά, η Blackberry βρήκε πάτημα στον χώρο του αυτοκινήτου και αφού το QNX λογισμικό, χρησιμοποιείται σε συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης σε δεκάδες μοντέλα διάφορων κατασκευαστών. Όμως βασικός στόχος της Blackberry, παραμένει η επιστροφή στην κερδοφορία και για να γίνει αυτό, πρέπει να “ξεφορτωθεί” το περιττό βάρος.
Κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η Volkswagen που από ότι φαίνεται, ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμη να επωμιστεί μέρος του “βάρους” της Blackberry. Έτσι, αγόρασε από αυτήν το κέντρο R&D της στο Bochumτης Γερμανίας. Έτσι, η Blackberry έχει μία επιπλέον άνεση ώστε να εστιάσει στην βελτίωση του QNX και την μεγέθυνση του μεριδίου αγοράς του και η Volkswagen έχει 200 έμπειρους στο QNX υπαλλήλους, με τους οποίους θα στελεχώσει το Volkswagen Infotainment τμήμα της. Όλοι είναι κερδισμένοι.