TEST F2012 BARCELLONA 1

Τα πράγματά του από το Maranello έχει ήδη μαζέψει ο Luca Marmorini, επί κεφαλής κινητήρα και ηλεκτρονικών στη Scuderia. Ο Ιταλός είχε αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη του 059/3, ένα power unit που εμφανίστηκε τελικά πολύ κατώτερο και αδύναμο από τον Mercedes-Benz PU106A Hybrid και συμβάλει με τον τρόπο του στην αρνητική εικόνα της F14 T.

Δεν έχει περάσει ένας μήνας από τότε που οι φήμες έκαναν λόγω για ουσιαστική απόλυση και σήμερα η ιταλική ομάδα, μέσω ανακοίνωσης, επισημοποιεί το γεγονός.

Η Ferrari ανακοινώνει ότι, από σήμερα, ο Luca Marmorini, Διευθυντής τού Κινητήρα και των Ηλεκτρονικών συστημάτων, φεύγει από την εταιρεία. Στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης για το power unit, ο Mattia Binotto θα αναλάβει τον ρόλο τού COO (Επιχειρησιακός Διευθυντής). Ο James Allison θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνος για το συνολικό project τού μονοθεσίου, υποστηριζόμενος από τους Νικόλα Τομπάζη, επί κεφαλής σχεδίασης σασί, και τον Lorenzo Sassi, επί κεφαλής σχεδίασης τού power unit.

Οι φήμες θέλουν και τον Pat Fry, Διευθυντή Μηχανολογίας τής Ferrari, να φεύγει μαζί με τον Marnorini, και το γεγονός πώς δεν έχει αναφερθεί στην παραπάνω ανακοίνωση, ισχυροποιεί αυτούς τους ισχυρισμούς. Ο Marco Mattiacci φαίνεται πως ήδη ξεκίνησε να κάνει την δουλειά του και δεν αποκλείεται να έχουμε σύντομα νέες ανακοινώσεις…