GP GRAN BRETAGNA F1/2013

Πολλές οι φήμες από το “γειτονικό” Maranello, καθώς ακούγονται ψίθυροι για αποχώρηση του Luca Marmorini. Από τη στιγμή που ο υπεύθυνος κινητήρων της Scuderia απέτυχε να παραδώσει ένα ανταγωνιστικό power unit στην Ιταλική ομάδα, πιθανότερος αντικαταστάτης του φαίνεται να είναι ο Mattia Binotto, ο οποίος έχει τη θέση του υποδιευθυντή στο ίδιο τμήμα (κινητήρα και ηλεκτρονικών) της Ferrari.

Ένα ακόμα όνομα που ακούγεται είναι αυτό του Giacomo Tortora, ο οποίος αποκτήθηκε από τη Scuderia με γνώσεις αεροδυναμικής και μελέτες σε εξομοιωτές από την McLaren το 2012. Αν γίνει κάτι τέτοιο θα φανεί η δουλειά του Marco Mattiacci, ο οποίος φαίνεται να κάνει ακριβώς αυτό που του ανέθεσε ο Luca di Montezemolo. Δηλαδή να χρησιμοποιήσει τους πόρους και το ανθρώπινο δυναμικό της Ferrari, δίχως συναισθηματισμούς.

GP CANADA F1/2014

Πέρα από τους ανθρώπους που βρίσκονται ήδη στην ομάδα, ξαναήρθε στο προσκήνιο και το όνομα του Ross Brawn, με τον Ιταλικό τύπο να υποστηρίζει πως του έγινε πρόταση για να ξαναφορέσει την κόκκινη στολή, με μισθό 5 εκατομ. ευρώ ανά έτος.

Αντιθέτως, ο Fernando Alonso δήλωσε αφοσιωμένος στην δουλειά του για την Ferrari, χωρίς να έχει στο μυαλό του κάποια επέκταση συμβολαίου.

Για την ώρα είμαι συγκεντρωμένος στην βελτίωση του μονοθεσίου, έτσι ώστε να μπορέσω να πάρω τα καλύτερα αποτελέσματα για την Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Μαχόμαστε με τη Red Bull, τη Williams και τη Force India και μετά υπάρχει και το μονοθέσιο του 2015. Αυτές είναι οι προτεραιότητές μου. Έχω συμβόλαιο για άλλα 2 χρόνια και στο τέλος θα δούμε ποια είναι η καλύτερη λύση για όλους.

Το ισχύον συμβόλαιο του Ισπανού λήγει το 2016 και ο έτερος οδηγός της ομάδας, Kimi Raikkonen, δήλωσε ήδη πως δεν σκοπεύει να ανανεώσει μετά το 2015.