224391

Όταν κατασκευάζεις ένα όχημα με βασικό στόχο την επίτευξη 1.000 μιλίων ανά ώρα (1.600+ km/h) τότε πρέπει να είσαι σίγουρος πως κάθε εξάρτημα θα αντέξει. Δεν θέλεις να καταστραφούν οι εμπρός τροχοί ενώ πηγαίνεις με 1.000km/h. Δεν θέλεις κάτι τέτοιο ούτε καν όταν κινείσαι με 100km/h. Γι’ αυτό, πρέπει να δοκιμάσεις εξαντλητικά το κάθε εξάρτημα. Στην προκειμένη περίπτωση, όπως προανέφερα, τους τροχούς.


Στις ταχύτητες για τις οποίες είναι ικανό το Bloodhound SSC, ο τροχός θα θερμανθεί, θα δονείται βίαια και θα μεγαλώσει σε διάμετρο. Για να εξακριβωθεί πως τα εικονικά tests συμφωνούν με την πραγματικότητα, η ομάδα του SSC απευθύνθηκε στην Rolls-Royce έτσι ώστε να τεσταριστεί ο τροχός.

Στην κορύφωση της δοκιμής, ο συμπαγής τροχός που κατασκευάζεται από υψηλής ποιότητας αλουμίνιο, γυρνούσε 174 φορές το δευτερόλεπτο ή αν θέλεις, στις 10.429 σ.α.λ., που ισοδυναμεί με ταχύτητα της τάξης των 1.770 χιλιομέτρων ανά ώρα. Η δοκιμή, ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Ο τροχός αύξησε τη διάμετρο του κατά 1.6 χιλιοστά στη μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ενώ η θερμοκρασία του, έφτασε τους 96 βαθμούς κελσίου. Το τελευταίο, ήταν ελαφρώς ανησυχητικό αφού το αλουμίνιο, χάνει τη δομική του ακαμψία στους 150 βαθμούς αλλά σε πρώτη φάση, αυτό δεν απασχολεί την ομάδα.