2014-cadillac-elr-front-three-quarters-07jpg

Πριν από περίπου έναν χρόνο, ο τότε CEO της General Motors, Dan Akerson, είχε δηλώσει ξεκάθαρα πως “αν θέλεις να ανταγωνιστείς την Tesla και εν ευθέτω χρόνω θα το κάνουμε, θέλεις να το κάνεις με την Cadillac”. Το μοναδικό αυτοκίνητο που από πλευράς χαρακτήρα και τιμής, ταιριάζει στην περιγραφή “ανταγωνιστής του Tesla Model S”, είναι η ELR… σωστά; Λάθος!

Ο επικεφαλής εξέλιξης προϊόντων της GM, Mark Reuss, παραδέχθηκε πως η ELR δεν είναι ο ανταγωνιστής της Tesla που υποσχέθηκε ο Akerson. Σύμφωνα με τον Reuss, ούτε η τιμή είναι περίπου ίδια –παρότι η ELR ξεκινά από τα $76.000 και το Model S με την μικρή μπαταρία από τα $71.000-, ούτε η τεχνολογία. Άρα, συνδυάζοντας την λογική του Akerson με αυτή του Reuss, ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο μπορεί η Cadillac να ανταγωνιστεί την Tesla, είναι με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, κάτι που δεν υπάρχει στον ορίζοντα για την Caddy.