GP GRAN BRETAGNA F1/2013

Μόλις 15 ημέρες έχουν περάσει από τότε που ο Luca Marmorini έφυγε από το Maranello, ως ο επί κεφαλής στον τομέα του κινητήρα και των ηλεκτρονικών, αφού ο 059/3 ήταν ένα power unit που δεν μπορούσε ν’ ανταγωνιστεί τον PU106A Hybrid τής Mercedes.

Ο Ιταλός έχει, προφανώς, μεγάλη δυσαρέσκεια για την απόλυσή του, και φροντίζει να μην το κρύψει, καθώς δε θέλει να υπάρχει η άποψη ότι φταίει μόνο ο ίδιος για τον V6 κινητήρα που βρίσκεται στην πλάτη τής F14 T, μιας και εκτελούσε εντολές από τον Αρχισχεδιαστή, Νικόλα Τομπάζη, όπως λέει.

Με λίγα λόγια, λεγόταν ότι για όλα τα δεινά τής F14 T, φταίει το power unit. Καθώς, μια εταιρεία σαν τη Ferrari ξέχασε να κατασκευάζει κινητήρες! Με τους συναδέλφους μου, πακετάραμε το power unit σ’ ένα σημαντικά μικρό μέγεθος, μικρότερο από τη Mercedes και τη Renault, επειδή μας το ζήτησε ο κύριος Τομπάζης.

Έλεγε ότι ήθελε ένα πολύ μικρό μέγεθος κινητήρα, με μικρά ψυγεία, επειδή η απώλεια της δύναμης θ’ αντισταθμιζόταν από τις αεροδυναμικές λύσεις και θα υπήρχε σίγουρα πλεονέκτημα σε σχέση με τα μονοθέσια που είχαν Renault και Mercedes. Έγινε ακριβώς έτσι, μόνο που τα λιγότερα άλογα δεν αντισταθμίστηκαν από την αεροδυναμική!

Πέρα από αυτό, ο Marmorini λέει ότι οι σχέσεις του με τον νέο Πρόεδρο της Scuderia, Marco Mattiacci, δεν ήταν οι καλύτερες, καθώς υπογραμμίζει πως μόλις δύο φορές είχαν μιλήσει.

Θα ήθελα να εξηγήσω στον Marco Mattiacci ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά με τον Mattiacci, σε τρεις μήνες, είχαμε ανταλλάξει μόνο μερικές λέξεις. Μόλις δύο φορές είχαμε μιλήσει: την πρώτη για τις ευχές και τη δεύτερη όταν με απέλυσαν.