GERMANY/

Η Porsche αντιμετωπίζει πλέον ένα βασικό ερώτημα. Πως μπορεί να θεωρήσει την αποκλειστικότητα των μοντέλων της, όταν φέτος ή το αργότερο του χρόνου, θα ξεπεράσει τις 200.000 πωλήσεις. Πέρυσι η Porsche πούλησε 160.000 αυτοκίνητα, με την Cayenne να είναι το best seller μοντέλο της, αλλά με τον ερχομό της Macan, η Γερμανική εταιρία ευελπιστεί πως το μικρό της SUV θα πάρει τα σκήπτρα από τη Cayenne, σε ότι αφορά τις πωλήσεις, μιας και αναμένει να πουλά 50.000 μονάδες ετησίως, αρχής γενομένης από το επόμενο έτος.

Η Ferrari έχει επιλέξει την μείωση ή μάλλον καλύτερα, τον περιορισμό της παραγωγής, προκειμένου να διατηρήσει την αποκλειστικότητα και την κερδοφορία, με την Maserati να ακολουθεί παρόμοια στρατηγική με την Porsche, μιας και με τον ερχομό των Ghibli και Levante, η Maserati θέλει να πουλά 50.000 αυτοκίνητα/χρόνο έως τα τέλη του 2015.