Mazda2 2015

Η Mazda παραδέχεται πως στο νέο Mazda2, έχει κάνει παραχωρήσεις στους διαθέσιμους χώρους του αυτοκινήτου για το συνολικό στυλ του. Παρότι η νέα -τρίτη- γένια είναι μακρύτερη κατά 160 mm (4.060 mm), 20 mm ψηλότερη (1.495 mm) και διαθέτει 80 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.570 mm), στη πραγματικότητα το νέο Mazda2 διαθέτει μικρότερες εσωτερικές διαστάσεις από τη προηγούμενη γενιά.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, η νέα γενιά, έχει 20 mm λιγότερο διαθέσιμο χώρο στα κεφάλια των μπροστά επιβατών (984mm), 5 mm λιγότερο χώρο για τα πόδια των μπροστά επιβατών (1063mm), 15mm λιγότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (944mm), 30 mm λιγότερο χώρο για τους ώμους των πίσω επιβατών (1.270mm) και 4 mm λιγότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών (874mm). Η μόνη διάσταση που έχει μεγαλώσει στο εσωτερικό της νέας γενιάς είναι ο διαθέσιμος χώρος για τους ώμους των μπροστά επιβατών (+11 mm – 1.351mm)

Ο χώρος των αποσκευών έχει μειωθεί και αυτός, κατά 30 λίτρα, μιας και ανέρχεται στα 220 λίτρα, σημαντικά μικρότερος από αυτούς των αντιπάλων του, βλέπε Honda Jazz (350 λίτρα), Renault Clio (300 λίτρα), Kia Rio (288 λίτρα), Ford Fiesta (281 λίτρα) και Volkswagen Polo (280 λίτρα).

Ο αναπληρωτής διευθυντής ανάπτυξης του Mazda2, Kengo Fukushima, παραδέχτηκε πως οι σπορ γραμμές της Kodo σχεδιαστικής γλώσσας, έκαναν το νέο Mazda2 να προσφέρει μικρότερους χώρους στο εσωτερικό, με τον διαθέσιμο χώρο του οδηγού να είναι βελτιωμένος, μιας και σύμφωνα με τη Mazda, το Mazda2 δεν είναι “ένα πραγματικά” οικογενειακό αυτοκίνητο. Ρόλο στους μικρότερους χώρους στο εσωτερικό έπαιξε και η καλύτερη προστασία του οδηγού σε περίπτωση σύγκρουσης, καθώς και το γεγονός πως έχει μεγαλώσει ο χώρος του κινητήρα. Ο Fukushima συμπλήρωσε λέγοντας πως η επιλογή της τοποθέτησης πίσω ταμπούρων έγινε καθαρά για μείωση του κόστους, με τον Tony Mee, εκπρόσωπο τύπου της Mazda, να μην απαντά στα σχόλια εκείνα που έλεγαν πως είναι απογοητευτικό ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερους εξωτερικούς χώρους, να προσφέρει λιγότερους χώρους στη καμπίνα.