The-Schloerwagen-or-Pillbug-car-2

Η περίοδος μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, σε γενικές γραμμές δεν ήταν και η καλύτερη. Οι οικονομίες ολόκληρου του κόσμου ήταν σε άθλια κατάσταση, μία ολόκληρη ήπειρος ήταν διαλυμένη, ο Ναζισμός ανέβαινε συνεχώς, επαναστάσεις, influenza κλπ. Μέσα σε αυτό το χάος όμως, η βιομηχανία αυτοκινήτου αποτελούσε μία μικρή ηλιαχτίδα που προσπαθούσε να τρυπήσει την μαυρίλα.

Ήταν μία εποχή πειραματισμού για το αυτοκίνητο. Τα μεγαλύτερα μυαλά εκείνης της εποχής, δοκίμαζαν σχέδια και τεχνολογίες. Μερικά από τα αποτελέσματα αυτού του πειραματισμού, έμειναν στην ιστορία. Κάποια άλλα, όπως το Γερμανικό Schlorwagen, ξεχάστηκαν.

The-Schloerwagen-or-Pillbug-car-3

Το Schlorwagen, ήταν ένα όχημα που βασιζόταν στην Mercedes-Benz 170H. Δύο πράγματα το έκαναν όμως εξαιρετικό. Το πρώτο, ήταν ότι με 2.1 μέτρα πλάτος, μπορούσε να φιλοξενήσει 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Το δεύτερο, ήταν ότι είχε αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd της τάξης του 0.15!

Βασικά, το Schlorwagen, ήταν ένα φτερό με τροχούς.

Δήλωσε ο Andreas Dillmann, Διευθυντής του Institute of Aerodynamics and Flow Technology του DLR. H 170H, είχε τελική 104 km/h χάρη σε έναν κινητήρα 38 ίππων. Το Schlorwagen, είχε τελική 135 km/h. Η 170H, χρειαζόταν περισσότερα από 10 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα. Το Schlorwagen, μόλις 8.

Δυστυχώς, η τύχη του πρωτοποριακού για την εποχή του οχήματος, αγνοείται. Μόλις 1 είχε κατασκευαστεί και φυλασσόταν χωρίς τροχούς ή θέσεις σε ένα κτίριο κοντά στο Gottingen. Κάποια στιγμή, το πήρε η Britishi Military Administration και κανείς δεν το έχει δει από τότε. Μία θεωρία λέει πως βρίσκεται κάπου στην Αγγλία αλλά πιο πιθανό είναι να υπέστη ζημιές και απλά να ανακυκλώθηκε…