AFPGetty-533996784-760x525

Ο CEO του Volkswagen Group, Martin Winterkorn είχε πολλά να πει στο event της Πέμπτης και παραδόξως, τα περισσότερα από αυτά, είχαν να κάνουν με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.


Ο Winterkorn προειδοποίησε τους Ευρωπαίους νομοθέτες ότι θα ήταν “μοιραίο” να επιβαρύνουν τους κατασκευαστές με έναν νέο γύρο ακόμα αυστηρότερων κανονισμών πριν η αγορά των ηλεκτρικών, υβριδικών και άλλων οικονομικών/οικολογικών οχημάτων εξελιχθεί.

Κάθε γραμμάριο CO2 που κόβουμε από τους Ευρωπαϊκούς μας στόλους, κοστίζει στο Group περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ – 100 εκατομμύρια που πρέπει να επενδύσουμε εκ των προτέρων, χωρίς να γνωρίζουμε αν αυτή η επένδυση αποδώσει. Γι’ αυτό ανησυχώ όταν οι Βρυξέλλες ήδη φωνάζουν για νέους, ακόμα πιο αυστηρούς κανονισμούς για μετά το 2020.

Το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του δεν είχε να κάνει με τα νέα αυτοκίνητα που παρουσιάζει το Group στο Παρίσι, ούτε με καν με την Ευρωπαϊκή αγορά. Είχε να κάνει με το ότι οι νομοθέτες πρέπει να αποδεχθούν το γεγονός ότι οι κατασκευαστές είναι σε θέση να κάνουν επενδύσεις μόνο όταν έχουν αρκετό κέρδος.

Είναι πολύ νωρίς για στόχους. Το να κάνουμε το τρίτο βήμα πριν το πρώτο, θα ήταν μοιραίο. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε τις Ευρωπαϊκές εταιρίες να μειονεκτούν απέναντι στον παγκόσμιο ανταγωνισμό και αυτός ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ!

Είπε ο  Winterkorn.

Στις σχετικές ειδήσεις η VW ανακοίνωσε πως συνεργάζεται με την Tom Tom ώστε να αναπτύξουν από κοινού ένα ημι-αυτόματο σύστημα οδήγησης.