Millionième-Jeep-Wrangler-Toledo-Critique-Automobile

Η επόμενη γενιά του Jeep Wrangler απέχει τουλάχιστον 2 χρόνια από το λανσάρισμα της στην αγορά, όμως το μοντέλο είναι υπερβολικά σημαντικό για να μην μιλάμε γι’ αυτό. Το πόσο σημαντικό είναι, φαίνεται άλλωστε από τη συχνότητα και τον τρόπο που μιλάνε στελέχη της Jeep γι’ αυτό. Ο τελευταίος που μας δίνει μερικές πληροφορίες για το νέο Wrangler, δεν είναι άλλος από τον CEO της Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne που στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού, δήλωσε το εξής:

Ένα από τα πράγματα για τα οποία συζητάμε, είναι αν για το Wrangler χρειάζεται να πάμε σε ένα υλικό διαφορετικό από το ατσάλι.

Η χρήση αλουμινίου για τη μείωση του βάρους στο επόμενο Wrangler δεν είναι κάτι που ακούμε για πρώτη φορά και οι λόγοι για τον προβληματισμό εντός της Jeep, προφανείς (κατανάλωση/ρύποι). Για τους ίδιους λόγους άλλωστε, το νέο Wrangler θα πρέπει να κινείται από κινητήρες μικρότερους και αποδοτικότερους από τον τρέχον V6 των 3.6 λίτρων με τον οποίο πωλείται.

Πιστεύουμε ακράδαντα πως πρέπει να κάνουμε downsize στους κινητήρες που θα μπούνε στο Wrangler και μετά να αυξήσουμε τις δυνατότητες τους με turbos και άλλα πράγματα.

Δυστυχώς όμως, ο Marchionne δεν είχε μόνο καλά νέα για το Wrangler και πολύ παραπάνω για το εργοστάσιο στο οποίο κατασκευάζεται:

Αν η λύση είναι το αλουμίνιο, τότε δυστυχώς το Toledo είναι το λάθος μέρος με το λάθος setup για να προσπαθήσει να κατασκευάσει το Wrangler γιατί θα απαιτούσε μία πλήρη αναδιάρθρωση της γραμμής παραγωγής κάτι που θα έκανε το κόστος απαγορευτικό.

Να σημειώσουμε πως ο ίδιος ο Marchionne, δήλωνε τον Ιανουάριο στο Detroit πως το εργοστάσιο στο Toledo του Ohio, δεν θα “χάσει” την παραγωγή του Wrangler όσο αυτός είναι CEO της FCA… Βέβαια, στο Παρίσι, συμπλήρωσε πως ακόμα και αν γίνει η αλλαγή, θα βρεθεί τρόπος να διατηρηθεί το εργοστάσιο καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό του αλλά αυτό είναι κάτι στο οποίο δουλεύουν εντός του Group.