Mercedes-Benz PU106A Hybrid

Το βασικότερο ίσως τεχνικό θέμα στους κύκλους τής Formula 1 είναι η άρση τού παγώματος στην εξέλιξη των κινητήρων, ή καλύτερα των power units. Η Ferrari και η Renault (μαζί και οι ομάδες τους), ξέροντας ότι δύσκολα θα καταφέρουν να φτάσουν το power unit που έχει κατασκευάσει η Mercedes, είναι φυσικά υπέρ τής άρσης τής απαγόρευσης, όμως η γερμανική ομάδα μάλλον δεν έχει την ίδια άποψη.

Ωστόσο, για να γίνει μια τέτοια αλλαγή στα βιβλία των κανονισμών, θα πρέπει να υπάρχει ομόφωνη άποψη, κάτι που δε φαίνεται να συμβαίνει. Σύμφωνα, όμως, με τον Christian Horner, Πρόεδρο της Red Bull Racing, η Mercedes είχε θετική γνώμη για την άρση, αλλά τώρα κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Στη Σιγκαπούρη, οι ομάδες συμφωνήσαμε ομόφωνα και στη συνέχεια, νομίζω ότι η Mercedes άλλαξε ξαφνικά τη θέση της. Έχουμε στη συνέχεια μία συνάντηση για να ψηφίσουμε στη Formula 1 Commission και το τι αλλαγές επιτρέπονται μέσα στη σεζόν. Θα δούμε τι θα γίνει με την ψηφοφορία. Έχουμε την υποστήριξη της FIA και της FOM.

Προφανώς, υπάρχει και η υποστήριξη των ομάδων που δεν έχουν κινητήρα Mercedes, έτσι θα δούμε τι θα γίνει σε περίπου έναν μήνα από τώρα.

Με τον Horner συμφωνεί και ο Marco Mattiacci, Πρόεδρος της Ferrari, ενώ δείχνει αισιόδοξος για την αλλαγή.

Οι παγωμένοι κινητήρες δεν είναι Formula 1. Έτσι, συμφωνώ με τον Christian, και τώρα έχουμε τις περισσότερες ψήφους για να προχωρήσουμε στην ιδέα να ξεπαγώσουμε τους κινητήρες. Ας δούμε τι θα γίνει στη Formula 1 Commission.