china car sales

Η Κίνα είναι για τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες η χήνα με τα χρυσά αυγά. Βάζουν λίγα χρήματα και περιμένουν από αυτή να πάρουν μια τεράστια απόδοση. Ωστόσο η επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξης πωλήσεων νέων αυτοκινήτων των Σεπτέμβριο, χτυπά ένα καμπανάκι. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν στο 6,4%, μικρότερος από το 8% του Αυγούστου και το 13,9% του Μαΐου.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Κίνας (CAAM), τον Σεπτέμβριο, πουλήθηκαν 1,69 εκατ. αυτοκίνητα, με τις ξένες μάρκες να έχουν ξεπεράσει σε μεγάλο βαθμό τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων αυξήθηκε σε 38,5% το Σεπτέμβριο από 37,1% τον Αύγουστο. Τα Γερμανικά εμπορικά σήματα κατέχουν το μερίδιο 19,8% της αγοράς το Σεπτέμβριο, οι ιαπωνικές μάρκες κατέχουν μερίδιο 14,9%, οι αμερικανικές μάρκες 13,6%, οι κορεάτικες 9% και οι γαλλικές 3,9%.

H GM αναφέρει πως από την αρχή του χρόνου έχει πουλήσει 2,6 εκατομμύρια οχήματα (+11,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013), με την Ford μέσα στους εννέα πρώτους μήνες του 2014 να έχει πουλήσει στη Κίνα 813.412 αυτοκίνητα (+26%). Η Nissan είναι η μεγαλύτερη ιαπωνική μάρκα στην Κίνα, με την BMW να πουλά 335.863 αυτοκίνητα το πρώτο 9μηνο του 2014 (+17,9%).