H Chrysler τρολάρει τις Γερμανικές, Ιαπωνικές και Σουηδικές αυτοκινητοβιομηχανίες στις νέες διαφημίσεις του 200

Σχετικά άρθρα

Chrysler 200

Η Chrysler έδωσε τρεις νέες διαφημίσεις του 200, με την καμπάνια να έχει ονομαστεί “Έτοιμο να κατακτήσει τον κόσμο“. Σε κάθε μια από αυτές, η Chrysler θέλει να αναδείξει μια διαφορετική πτυχή του μικρού sedan της, όπως την ποιότητα, την απόδοση και τα πρότυπα ασφαλείας, τρολάροντας με τον τρόπο αυτό, τις Ιαπωνικές, τις Γερμανικές και τις Σουηδικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

https://www.youtube.com/watch?v=TA2I4UPWaDc

https://www.youtube.com/watch?v=aHmA_L61Rb0

https://www.youtube.com/watch?v=YnypF6pvivg

ΠηγήChrysler

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το πρώτο τρέιλερ της σειράς του Netflix για τη ζωή του Ayrton Senna

Ανήμερα της τραγικής επετείου του θανάτου του Ayrton Senna, το Netflix έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο trailer της σειράς ντοκιμαντέρ που ετοιμάζει για τη...

“Ταψίδεψε” με την Ford Mustang Mach-E

Η Ford παρουσιάζει μία μοναδική, γαλήνια εμπειρία οδήγησης σε ένα ονειρεμένο σκηνικό μέσα σε μία Mustang Mach-E και όλα αυτά σε μία νέα ταινία...