VW-Golf-8-fotoshowBigImage-6b18aa5-804774

Η όγδοη γενιά του Golf θα παρουσιαστεί από την Volkswagen μέσα στη διετία 2017-2018 και σύμφωνα με φήμες από την Μεγάλη Βρετανία, το νέο Golf θα έχει έναν εξελικτικό σχεδιασμό, ο οποίος “δεν θα ταρακουνήσει τα νερά“. Θα αντλεί μερικά στοιχεία από το XL1, αλλά ουσιαστικά θα είναι η εξέλιξη του Golf 7. Θα κατασκευαστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη έκδοση της MQB πλατφόρμας, διαθέτοντας μια σειρά βελτιώσεων και εξελιγμένων συστημάτων ασφαλείας, όπως αυτόματο σύστημα στάθμευσης, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, με το τελευταίο σύστημα να είναι επίσης διαθέσιμο στο νέο Passat.

Οι φήμες θέλουν το μοντέλο να έχει νέα μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα, να είναι χαμηλότερο, πλατύτερο, πιο ευρύχωρο και πιο αεροδυναμικό και στο εσωτερικό του θα συναντάμε head-up display, νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με Mirror-Link το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να έχουν πρόσβαση στα smartphones τους και να τα χρησιμοποιούν μέσω της οθόνης αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Όπως και το σημερινό Golf, έτσι και η επόμενη γενιά θα βασίζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group, το οποίο στη προσπάθεια του να μειώσει τη κατανάλωση καυσίμου, εργάζεται πάνω σε πιο “πράσινους” κινητήρες με συστήματα Start/Stop, ενώ θέλει να μειώσει το βάρους του νέου Golf κατά 50 κιλά. Φήμες θέλουν την VW να τοποθετεί στο Golf 8 και τον τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 110 ίππων με 200 Nm ροπής που τοποθέτησε πρόσφατα στο ανανεωμένο Polo, αλλά και ένα ηλεκτρικό σύστημα με βολάν, το οποίο θα δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, προσθέτοντας ιπποδύναμη της τάξεως των 40 ίππων. Ανάμεσα στους κινητήρες θα υπάρχει επίσης ένας 1.400αρης τρικύλινδρος TDΙ απόδοσης 105 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 1.200αρης TSI απόδοσης 110 ίππων με 175 Nm ροπής, ένας 1.400αρης TSI απόδοσης 150 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 1.800αρης TSI απόδοσης 190 ίππων με 320 Nm ροπής, ένας 1.600αρης TDI απόδοσης 110 ίππων με 250 Nm ροπής, ένας 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 150 ίππων με 340 Nm ροπής και ένας 2.0-λιτρος TDI απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής.

Επίσης η Volkswagen ετοιμάζει νέες coasting τεχνολογίες, οι οποίες θα αποσυμπλέκουν το κιβώτιο και θα σβήνουν τον κινητήρα, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα, κινείται σε κατηφόρες ή φρενάρει. Τέλος η νέα γενιά του Golf θα εξοπλίζεται και με ηλεκτρικό turbo το οποίο θα τοποθετηθεί σε χαμηλού κυβισμού κινητήρες, ώστε να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag